Hallo, we wilden vanmiddag onze vouwwagen laten keuren voor 100 km sticker, echter er staan alleen de laatste 4 cijfers van het chassisnummer op het plaatje. Volgens die meneer zou onder de disselbak het 14 cijferige nummer zitten. Disselbak eraf.. niet dus...iemand enig idee waar dit nummer kan zitten? En wat je niet zo kan zien? Mvg Hendriette.
ik zou gewoon het hele chassis nalopen om te kijken of je het kunt vinden. en indien niet.... ik meen wel eens gelezen te hebben dat je gewoon een nummer in kunt laten slaan.
Gerjak gebruikte volgens mij geen volledige chassisnummers die aan de Europese eisen voldoen. Dat was in die tijd ook helemaal niet nodig.
Inderdaad, de Tago kent slechts een chassisnummer van 4 cijfers.
Aart Kok gebruikte dezelfde nummering, wellicht kunnen zij je verder helpen ( zij gebruikte dezelfde onderstellen)
Is dat nummer noodzakelijk voor het verkrijgen van de 100 sticker? Ik heb 12 juni namelijk een afspraak.
Volgens mij is het nogal afhankelijk van de keurmeester. Je zou het even na kunnen vragen bij een vouwwagen dealer, die hebben vast vaker met het bijltje gehakt. Bravo zou je kunnen vragen aangezien ze ruime ervaring hebben met Aart Kok producten.
Ik heb zojuist de klapper opgehaald en krijg binnen 10 werkdagen de sticker binnen.
Onderstaande was belangrijk om van te voren te controleren en aan welke voorwaarden je vouwwagen moet voldoen:
Een oplooprem;
Hydraulische schokdempers;
Banden met de juiste Load-index;
Banden met een juiste snelheidscodering (letters H t/m Z in het kenmerk);
Banden die niet ouder zijn dan 6 jaar
Ze hebben dus niet "gezeurd" over het chassisnummer?
Hier hebben ze hetzelfde rijtje nagelopen en het chassisnummer genoteerd verder niks