https://www.flat-jack.nl
Iemand deze al uitgeprobeerd? Ziet er wel gemakkelijk uit maar ik vind ze nogal aan de prijs of valt dat voor zo'n product wel mee
Ken het niet, maar eerlijk gezegd, voor 120 euro ga ik liever 5 minuten met een potkrik aan de slag...
Ik dacht iets van gelijke strekking :J
Idd veel geld voor weinig winst.
Ik gebruik een schaarkrik voor dit doel. Daar heb ik alleen een strip opgelast voor een vlakke bovenkant en een moer op de plaats van de haak. Zo kan ik dezelfde slinger gebruiken als voor de uitval pootjes.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190414/98bdf569706aa653e2663185e6887738.jpg)
Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....
Vraagje, laten jullie de wagen dan op zo'n krikje staan? Nee toch?
Ik laat hem er gerust bij staan. Meestal wel met een plankje van ongeveer 30x30 cm eronder. In veel gevallen komt het wiel toch niet van de grond. Het is niet stabiel genoeg om de vw erop te laten staan, maar om waterpas te zetten gaat het prima.
Of ik gebruik de vaker besproken "keg of wig techniek".
Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....
Citaat van: Theu op april 15, 2019, 10:13:32 AM
Ik laat hem er gerust bij staan. Meestal wel met een plankje van ongeveer 30x30 cm eronder. In veel gevallen komt het wiel toch niet van de grond. Het is niet stabiel genoeg om de vw erop te laten staan, maar om waterpas te zetten gaat het prima.
Of ik gebruik de vaker besproken "keg of wig techniek".
Oh dus niet dat het wiel van de grond komt maar meer ter ondersteuning van de uitdraaipoten.
Dan is zo'n flatjack toch wel echt wat anders, want die zorgt dat het wiel hoger komt.
Maar goed, dan koop ik liever een paar keggen dan zo'n duur ding.... ::)
Bij een Roadmaster dat nooit nodig.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Citaat van: Urgje op april 15, 2019, 03:57:01 PM
Oh dus niet dat het wiel van de grond komt maar meer ter ondersteuning van de uitdraaipoten.
Dan is zo'n flatjack toch wel echt wat anders, want die zorgt dat het wiel hoger komt.
Maar goed, dan koop ik liever een paar keggen dan zo'n duur ding.... ::)
Ik gebruik de krik vooral om, zonodig, de vw in de breedte waterpas te zetten. Dus meestal als het verschil te klein is om het met een keg op te lossen.
Ik bedenk mij nu wel dat toen ik hem voor het eerst bij me had de vw er een week op heeft gestaan. Toen stond hij wel hoger en dat ging prima. Ik heb het toen regelmatig gecontroleerd om te zien hoe de krik zich hield. Maar dan staat onze vouwwagen nog steeds op 5 punten. Neuswiel, 2 poten en 2 wielen of 1 wiel + de krik.
Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....
Joh.. gewoon een paar wielkeggen! O0