Vorig jaar was de eerste keer dat de voorwand van onze Kyte werd gebruikt. Toen lukte het niet om m helemaal goed in te ritsen. Na onderhoud bij HK is het toen wel gelukt. Één van de zaken waar ik toen ook tegen aan liep is dat de onderbreking van de 'kous' (stof die om de voorwand stok heen te ritsen is) niet samenvalt met de klemkoppeling op de buis. In Utrecht heb ik de stoklengte nog vergeleken met een andere Kyte, maar hier zat geen verschil tussen. Wel werd in Utrecht verteld dat de stok wat schuin moet staan. Nu het hier in de Auvergne niet heel droog weer is probeerde ik alles eens rustig aan te brengen. Maar helaas nog zonder mooi resultaat. Zet ik de stok meer naar voren, dan schiet hij bij de bovenzijde naar de wagen toe. Daarnaast valt het me op dat de kunststof flap aan de bovenzijde niet wat uitsteekt en dus theoretisch water naar binnen kan laten.
Iemand een idee wat ik fout doe?
Ik heb hetzelfde gehad en bij mij heeft Holtkamper de sokken verplaatst, omdat het simpelweg niet paste.
De kunststof flap zit bij mij ook altijd net-wel / niet-niet...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Voor de prijs die je ervoor betaald mag het toch wel goed zijn
Heb je de luifelpunt op 2.5 m staan (markering op de stok)?
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Hier ook vaak ruzie met de voorwand. De ritsen gaan zwaar en dan vooral halverwege de rits jin de bocht. De sokken passen net, maar vaak ook alleen als de voorstok net even lager dan 2.5m staat.
Altijd even puzzelen en zoeken, "helaas".
Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
Citaat van: Paulus op augustus 04, 2021, 12:00:17 PM
Voor de prijs die je ervoor betaald mag het toch wel goed zijn
Zowel met onze nieuwe Astro (2014) en nieuwe Kyte (2019) ben ik in totaal 5 keer terug geweest voordat alles goed was. En dat waren geen kleine dingetjes...
Citaat van: Jappiow op augustus 04, 2021, 11:41:50 AM
Ik heb hetzelfde gehad en bij mij heeft Holtkamper de sokken verplaatst, omdat het simpelweg niet paste.
Zal bij de volgende beurt hierover eens vragen.