Vouwwagenclub.info

(Openbaar)Vouwwagenclub info => Vouwwagenclub.info meetings => Topic gestart door: Alex op september 24, 2025, 03:58:02 PM

Titel: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op september 24, 2025, 03:58:02 PM
Ook volgend jaar Hemelvaart zullen we weer een klapweekend organiseren.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op september 24, 2025, 07:54:19 PM
 :>
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: cewi op september 24, 2025, 10:28:44 PM
Mooi!
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: spikehome op september 25, 2025, 12:37:23 PM
Mooi weer besteld al?
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op september 25, 2025, 03:50:23 PM
Snel drogende weer hebben we al besteld.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Hemertje op september 25, 2025, 08:18:31 PM
Ik ben al weer toe aan de lente
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: GJT op september 25, 2025, 08:48:38 PM
Citaat van: Hemertje op september 25, 2025, 08:18:31 PMIk ben al weer toe aan de lente
Lol. Dan heb je nog wel even te gaan! Nog voorjaarsachtige temperaturen hier.

Maar mooi optijd dit topic. Voorpret naar een mooi (jubileum) weekend. Hopen dat we weer eens een heel weekend kunnen blijven :X 
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op september 25, 2025, 08:56:38 PM
Citaat van: GJT op september 25, 2025, 08:48:38 PMLol. Dan heb je nog wel even te gaan! Nog voorjaarsachtige temperaturen hier.

Maar mooi optijd dit topic. Voorpret naar een mooi (jubileum) weekend. Hopen dat we weer eens een heel weekend kunnen blijven :X 

Zeker weten.
We gaan er dit jaar een saaie weekend van maken.
Heeeerlijk.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: GJT op september 25, 2025, 09:46:43 PM
Citaat van: Alex op september 25, 2025, 08:56:38 PMZeker weten.
We gaan er dit jaar een saaie weekend van maken.
Heeeerlijk.

Zo saai mogelijk a.u.b!  :O
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Stefaan op september 26, 2025, 08:28:47 AM
Ik heb alvast het weekend in de agnda gezet
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Kuijfjes op september 27, 2025, 05:08:22 PM
Maar de grote vraag is nu: WAAR?

Verstuurd vanaf mijn 22101320G met Tapatalk

Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: GJT op september 27, 2025, 06:43:18 PM
Spier!
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op september 30, 2025, 04:47:59 PM
Nog 229 nachtjes slapen
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Tim_V op oktober 03, 2025, 03:24:30 PM
Bij ons staat hij ook in de agenda, nu al zin in!
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: pjottum op oktober 03, 2025, 07:52:58 PM
 :>  :>  :>  :>  :>
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: ottermobiel op oktober 04, 2025, 07:30:41 PM
Staat hier ook op de kalender nu al weer zin in
De ottertjes


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Hemertje op november 01, 2025, 06:53:10 AM
Inmiddels nog minder wachter :P
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op november 03, 2025, 06:27:24 PM
We zijn bijna zover  :>  :>  :>
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op november 05, 2025, 06:01:27 PM
En het aanmeldtopic staat online  :>  :>  :>
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Tim_V op november 07, 2025, 09:34:43 PM
Citaat van: Bonny op november 05, 2025, 06:01:27 PMEn het aanmeldtopic staat online  :>  :>  :>
En ingeschreven!!  :J
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op november 10, 2025, 08:45:54 AM
We staan gelukkig niet alleen  :#  :#

Maar als er iemand een andere camping voor volgend jaar weet.
Graag.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op november 13, 2025, 08:08:32 AM
Al 7 aanmeldingen  :>  :>  :>

Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: kimopo op november 13, 2025, 10:41:51 PM
Citaat van: Alex op november 10, 2025, 08:45:54 AMWe staan gelukkig niet alleen  :#  :#

Maar als er iemand een andere camping voor volgend jaar weet.
Graag.

...want 🤔
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op november 14, 2025, 06:00:28 AM
Omdat eens iets anders ook leuk is.
En een andere provincie geeft weer andere leden de kans dit tever vinden.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op november 15, 2025, 09:42:49 AM
Maar spier is ook super leuk .
 :>  :>  :>
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op november 22, 2025, 10:57:20 AM
Al 11 aanmeldingen  :>  :>  :>

Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: campingloge op november 28, 2025, 10:03:25 PM
Citaat van: Bonny op november 15, 2025, 09:42:49 AMMaar spier is ook super leuk .
 :>  :>  :>
Zeker, maar ook héél ver. Dat noorderlicht heb ik nu wel gezien  :#
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Drent2022@kpnmail.nl op december 25, 2025, 12:13:21 PM
Citaat van: Bonny op november 22, 2025, 10:57:20 AMAl 11 aanmeldingen  :>  :>  :>


waar kunnen we ons inschrijven voor het klapweekend?
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op december 25, 2025, 02:37:28 PM
Hier https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=29644.0
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op januari 18, 2026, 10:09:05 AM
Buiten is het koud en de sneeuw is weer verdwenen.
En het duurt nog 107 dagen voor dat het klapweekend begint .
Maar het komt toch steeds een beetje dichterbij  :>

Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op januari 31, 2026, 12:45:08 PM
Nog 102 dagen en dan is het klapweekend  :>
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alpenklapper op februari 01, 2026, 10:04:32 AM
Helaas wederom bij de Bosrand in Spier, ook dit jaar zullen wij er dus niet bij zijn.
Voor wie wel gaat, veel plezier natuurlijk.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op februari 01, 2026, 12:02:17 PM
Yup valt niet mee om iets anders te vinden.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op februari 07, 2026, 02:35:24 PM
Nog 94 dagen en dan is het klapweekend .
We zijn al volop bezig plannen te maken  :>
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Tim_V op februari 09, 2026, 09:59:49 PM
Het begint langzaam aan te kriebelen, ook hier!

We gaan deze keer ook een uitstapje maken als we er zijn, waarschijnlijk. Dochterlief is geïnteresseerd in de 2e Wereld Oorlog en zoonlief in sterren en planeten. Doe daar een hond bij en je hebt een mooi groepje voor een leuk uitstapje bij Westerbork  :)
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op februari 10, 2026, 03:38:04 PM
Westerbork is heel interessant en leerzaam .
Heeft indruk op ons gemaakt .

Wat wij ook leuk vinden is in Orvelte zoo bizar .
En het Jan kruis museum van Jan,Jans en de kinderen .
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: FriedelP op februari 10, 2026, 04:34:47 PM
Westerbork is inderdaad wel de moeite.

Wat sterrenkunde betreft heb je er uiteraard het planetenpad dat heel kind vriendelijk is, en ook de radiotelescoop. Dat zal al iets moeilijker te begrijpen zijn voor kinderen. Zal denk ik wat extra duiding vragen want men kijkt niet door een lens of via spiegels naar de sterren, maar kijkt via radiosignalen.
En kan door vele kleinere telescopen samen te gebruiken het effect hebben dat men met een veel grotere telescoop aan het kijken is.
Eenvoudig uit gelegd.

Weet niet hoe oud zoonlief is, en ook niet of dit ook in Nederland bestaat, maar in Vlaanderen bestaat er vanaf 12 jaar zoiets als JVS (Jeugdvereniging Voor Sterrenkunde). Als hij geïnteresseerd is in die materie kan het interessant zijn om een keer te kijken of er in jullie buurt ook zoiets bestaat. Mogelijk kan Jon daar meer info geven over de mogelijkheden in Nederland. Ik heb in ieder geval zeer hard genoten van mijn tijd bij JVS Orion en ook een tijd voorzitter van geweest. Het is vaak voor velen die geïnteresseerd zijn in sterrenkunde een plaats waar ze thuiskomen.

En Kamp Westerbork is inderdaad een plek die indruk nalaat!

Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: GJT op februari 10, 2026, 05:58:07 PM
Citaat van: Tim_V op februari 09, 2026, 09:59:49 PMHet begint langzaam aan te kriebelen, ook hier!

We gaan deze keer ook een uitstapje maken als we er zijn, waarschijnlijk. Dochterlief is geïnteresseerd in de 2e Wereld Oorlog en zoonlief in sterren en planeten. Doe daar een hond bij en je hebt een mooi groepje voor een leuk uitstapje bij Westerbork  :)

Wij wouden dit jaar ook eens in Westerbork gaan kijken. De hond mag niet mee naar het museum zag ik, dus nog even kijken hoe we dat doen.

Dit jaar geen uitje  :X  naar Groningen gepland in ieder geval.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op februari 10, 2026, 08:14:56 PM
Citaat van: GJT op februari 10, 2026, 05:58:07 PMWij wouden dit jaar ook eens in Westerbork gaan kijken. De hond mag niet mee naar het museum zag ik, dus nog even kijken hoe we dat doen.

Dit jaar geen uitje  :X  naar Groningen gepland in ieder geval.

Ik lees dat Moos wel mee mag op het buiten terrein van kamp Westerbork .
Binnen mag hij niet mee maar dat is niet heel groot .misschien om en om naar binnen .


Een uitje naar Groningen gaan we niet meer doen idd!
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Mike op februari 18, 2026, 02:09:58 PM
Op de site van de camping is nietvte boeken het staat als vol aangegeven.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op februari 18, 2026, 03:15:07 PM
Citaat van: Mike op februari 18, 2026, 02:09:58 PMOp de site van de camping is nietvte boeken het staat als vol aangegeven.
Je kunt gewoon aanmelden.
De website staat altijd dicht tot we weten hoeveel aanmeldingen er zijn en gaat open om de overgebleven plekken toch nog vol te krijgen.
Al is dit nog niet voorgekomen.

Hoe meld ik me aan:
Aanmelden kan tot 1 mei 2026, er zijn 30 a 35 plaatsen beschikbaar, meer in overleg dus meld je vooral aan!

Stuur een mail naar info@bosrand-spier.nl en vermeld daarin:

- Eigen naam
- Adres
- Telefoonnummer
- Aantal personen
- Hoe lang je wil verblijven indien korter of langer dan 13 mei t/m 17 mei 2026
- Vermeld "Klapweekend2026" als onderwerp of als tekst in je aanmelding, dan weet de eigenaresse dat je op de gereserveerde velden wilt komen te staan
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Mike op februari 19, 2026, 02:09:18 PM
Ja maar ik wilde op de site boeken want dan wist ik de exacte kosten.
Ik ken zo niet rekenen.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op februari 19, 2026, 06:13:36 PM
Dan mail je eventjes naar de camping en dan rekenen ze dat even voor je uit
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op februari 21, 2026, 04:42:53 PM
De temperatuur loopt langzaam op  :>
Er is nog plek op de camping voor het klapweekend .
Wil je je aanmelden stuur dan een mailtje naar de camping en dan zien we jullie op het klapweekend  :>
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Tim_V op maart 08, 2026, 05:08:11 PM
Nog 66 dagen! Met dit heerlijke weer krijgen we er steeds meer zin in!
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op maart 08, 2026, 06:38:22 PM
Lekker in de tuin gezeten.
Volgens mij morgen weer zo'n dag en dan weer wat minder.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: GJT op maart 14, 2026, 08:59:24 PM
Vandaag nog geen klapweer :N , maar de zon is besteld!
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op maart 15, 2026, 09:46:53 AM
Nou de zon ☀️ doet hier lekker zijn best hoor.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: FrankAndrea op maart 15, 2026, 11:00:07 AM
Ja, fantastisch dat weer. We hebben gisteren ons Blauwtje weer opgehaald bij van der Slik. Onderhoudsbeurt met nieuwe bandjes.  Tevens een Bardani keukenkastje gescoord. We hebben er weer zooo'n zin in.  :> Maar...afgelopen nacht vroor het. Dus...tóch nog maar even geduld hebben.  :J
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: patser op april 18, 2026, 08:40:51 AM
Zo, ik ben aangemeld. Zo benieuwd om de andere vouwwagens te zien.

Is er al een (optioneel) programma bekend?
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op april 18, 2026, 10:23:04 AM
Begint weer een mooi lijstje te worden.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op april 18, 2026, 01:36:11 PM
Citaat van: patser op april 18, 2026, 08:40:51 AMIs er al een (optioneel) programma bekend?
Nee eigenlijk nog niet.
Maar die zal er vast nog wel komen.
Suggesties altijd welkom natuurlijk.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op april 19, 2026, 11:07:07 AM
Nog 27 nachtjes  :>
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op april 19, 2026, 11:46:32 AM
En met het weer van de laatste tijd word het steeds aanlokkelijker.
Dit jaar nog niet kunnen kamperen jammer genoeg.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: FriedelP op april 19, 2026, 05:58:42 PM
Citaat van: Alex op april 19, 2026, 11:46:32 AMEn met het weer van de laatste tijd word het steeds aanlokkelijker.
Dit jaar nog niet kunnen kamperen jammer genoeg.
Gaat het ondertussen al wat beter met de rug?
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Beukertje op april 19, 2026, 07:38:18 PM
Citaat van: Alex op april 18, 2026, 01:36:11 PMNee eigenlijk nog niet.
Maar die zal er vast nog wel komen.
Suggesties altijd welkom natuurlijk.
Wij vonden de gezamenlijke bbq op zaterdagavond heel gezellig, misschien een idee? :)4]

Verstuurd vanaf mijn 23090RA98G met Tapatalk

Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Klavertjes op april 19, 2026, 07:40:56 PM
Dat lijkt me zeker een plan.

Dat was inderdaad heel gezellig!
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: ottermobiel op april 19, 2026, 07:51:28 PM
BBQ was inderdaad erg gezellig en ook de moinkballen workshop en hihgtea vonden wij vorige jaar erg leuk
 (Was onze eerst keer mee)
Was gewoon geweldig gezellig warm weekend met geweldige mensen. Dit jaar weer van de party en heb de de koffielikeur als staande bottelen voor de avond met streekproducten. Zin aan nog 24 nachtjes slapen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op april 19, 2026, 08:14:25 PM
Oe koffie likeur.
Jij maakt vrienden.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: KlapJoeri op april 21, 2026, 08:49:00 PM
Citaat van: patser op april 18, 2026, 08:40:51 AMZo, ik ben aangemeld. Zo benieuwd om de andere vouwwagens te zien.

Is er al een (optioneel) programma bekend?

Ja, nu wel  :#
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op april 21, 2026, 09:31:39 PM
Ziet er veel belovend uit.
Zou bijna ook komen. >:(  >:(
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: KlapJoeri op april 21, 2026, 09:37:26 PM
Citaat van: Alex op april 21, 2026, 09:31:39 PMZiet er veel belovend uit.
Zou bijna ook komen. >:(  >:(

Gewoon doen!
Je mag alleen niet op de trampoline dit jaar.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: GJT op april 21, 2026, 09:49:23 PM
Citaat van: KlapJoeri op april 21, 2026, 09:37:26 PMGewoon doen!
Je mag alleen niet op de trampoline dit jaar.

Die zijn er meer.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: ConnieCornel op april 21, 2026, 11:09:55 PM
We hebben ons net aangemeld!

We zijn Martijn ( 49) en Nicky (42) en nemen onze kids Siem(13) en Emma (9) mee. We hebben vorig jaar een conway canterbury gekocht. Een oudje uit 1992.
Proefweekend gedraaid bij het huukske in diessen en in zomer bij Westerbergen in echten de zomervakantie gevierd.
Daar de vouwwagen echt ontdekt, vooral de eerste nacht, nat!!
En de luifel helemaal doorzeefd.
Dus de nodige maatregelen genomen en daarna genoten van de vakantie.

Dit hemelvaart weekend gaan we de luifel testen...

We hebben zin in om nieuwe contacten te leggen en ideeën op te doen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Jon op april 22, 2026, 01:18:46 AM
Gaaf, een bungalowtent op wielen. Ik kan me herinneren dat deze uitvoering destijds tot jaloezie leidde bij veel kampeerders. Leuk hoor, kan geen Holtkamper tegenop:-). 
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op april 22, 2026, 07:35:07 AM
Dan zul je toch een emmer water
moeten pakken om te testen  :P
Want we hebben geen regen in de planning gezet.  :X  O0  O0

Welkom bij de groep.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: ConnieCornel op april 22, 2026, 08:01:29 AM
Citaat van: Jon op april 22, 2026, 01:18:46 AMGaaf, een bungalowtent op wielen. Ik kan me herinneren dat deze uitvoering destijds tot jaloezie leidde bij veel kampeerders. Leuk hoor, kan geen Holtkamper tegenop:-).
Bungalowtent op wielen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: ConnieCornel op april 22, 2026, 08:03:34 AM
Citaat van: Alex op april 22, 2026, 07:35:07 AMDan zul je toch een emmer water
moeten pakken om te testen  :P
Want we hebben geen regen in de planning gezet.  :X  O0  O0

Welkom bij de groep.
Nou liever droog dan nat idd!

Maar bedoelde meer testen hoe de luifel past.
De luifel is een caravan luifel van 2024 en door iemand anders laten maken die vorig jaar gestopt is met hun Conway en deze apart verkocht... we hebben hem gezien aan haar conway dus moet passen maar voor ons even puzzelen...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: pjottum op april 22, 2026, 10:07:17 PM
Wij kunnen helaas niet (joehoe, ik ben gewoon aan het meelezen!) dit jaar, hopelijk wel weer in 2027..
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op april 22, 2026, 10:19:15 PM
Jammer.
Maar wie weet volgend jaar weer een klapweekend.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: FriedelP op april 22, 2026, 10:38:53 PM
Wij ook niet. Dat weekend zijn het altijd optredens van het straattheater van de jongste dochter. Dus veel taxi en uiteraard wil je de show ook niet missen. Altijd ongelooflijk hoe ze jongleren met vuur verwerken in een humoristisch theater stuk dat de jongeren zelf schrijven gebaseerd op iets bestaand. Naast toneel, en vuurshow, spelen ze er ook nog muziek, ...
En dat is elk jaar in het hemelvaart weekend.

Met één van hun shows zijn ze trouwens ook uitgenodigd om in september te gaan spelen in Marokko.

Daarnaast is het ook erg ver voor een dergelijk kort weekend. Maar begrijp dat wel, is niet eenvoudig een goede locatie te vinden!
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: GJT op april 24, 2026, 11:27:42 AM
Beste mensen,

Er zijn een aantal boekingen bij de camping gedaan voor het klapweekend, die zich niet op het forum hebben ingeschreven. Daarom is de lijst hier niet compleet. Als uitgegaan wordt van het aantal boekingen bij de camping dan komen we op 31! Top natuurlijk, maar hiermee heeft de camping aangegeven dat ze eigenlijk al wel vol zijn.

Verzoek is om, als je bij de camping hebt geboekt voor het klapweekend, je ook hier even in te schrijven.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: ottermobiel op april 26, 2026, 04:42:08 PM
Als vast een weekendje proef draaien.
Rustig aan de tent op zetten. We zitten al in de vakantiemodus 
Zo zin in het klapweekend
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20260426/13783bd3b6ad023a9e01e3888767a265.jpg)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op april 26, 2026, 07:33:25 PM
Met weer als dit heb je dit ook snel.
Hier begint het ook te kriebelen.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: patser op april 27, 2026, 06:43:45 PM
Hoi, 

Worden er nog nieuwe vouwwagenclub.info vlaggetjes meegenomen? Ik heb er nog geen 1.
Is natuurlijk wel nodig, anders weten ze op de camping niet dat we bij elkaar horen ::)
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: kimopo op april 27, 2026, 09:30:09 PM
Citaat van: patser op april 27, 2026, 06:43:45 PMHoi, 

Worden er nog nieuwe vouwwagenclub.info vlaggetjes meegenomen? Ik heb er nog geen 1.


Ik heb er in ieder geval nog 1 over, misschien 2.

Stickers hebben we sowieso nog meer dan genoeg.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: ConnieCornel op april 27, 2026, 09:35:16 PM
Citaat van: kimopo op april 27, 2026, 09:30:09 PMIk heb er in ieder geval nog 1 over, misschien 2.

Stickers hebben we sowieso nog meer dan genoeg.
Ooh wij vinden dit ook leuk! Stickers zeker en als er een vlag is... graag


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: ConnieCornel op april 27, 2026, 09:41:17 PM
Deelt de camping de plekken in?

Weet niet hoe groot de plekken zijn, wij hebben naast 4,5 meter breedte vouwwagen ook een bijzettent van 2,5 meter breedte.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op april 27, 2026, 09:42:53 PM
We doen het in overleg met de camping.
Komt wel goed.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: pjottum op april 28, 2026, 10:44:58 AM
Citaat van: patser op april 27, 2026, 06:43:45 PMHoi, 

Worden er nog nieuwe vouwwagenclub.info vlaggetjes meegenomen? Ik heb er nog geen 1.
Is natuurlijk wel nodig, anders weten ze op de camping niet dat we bij elkaar horen ::)

Ons vlaggetje hangt altijd! Moet wel, anders is @kimopo teleurgesteld. Dus afgelopen weekend kon je hem zien hangen in Dorst op de natuurcamping.  :*


Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: ottermobiel op april 28, 2026, 10:48:31 AM
Dit van ons hangt ook aan de tent in ruinerwold op camping het hazenpad


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op april 28, 2026, 10:56:38 AM
Altijd leuk te lezen dat de leden de club een warm hart toedragen.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: kimopo op april 29, 2026, 01:27:09 PM
Citaat van: patser op april 27, 2026, 06:43:45 PMWorden er nog nieuwe vouwwagenclub.info vlaggetjes meegenomen?

Kijk voor 't laatste nieuws hier bij info over de Club vlaggetjes  (https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=28716.30)
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op mei 02, 2026, 07:54:50 AM
Wij zijn al een beetje bezig om de spullen voor de camping bij elkaar te zoeken  :>  WW
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: ConnieCornel op mei 02, 2026, 09:20:07 AM
Citaat van: Bonny op mei 02, 2026, 07:54:50 AMWij zijn al een beetje bezig om de spullen voor de camping bij elkaar te zoeken  :>  WW
Ben bezig met mijn afvinklijstjes te maken. Vorig jaar gedaan maar die weggegooid, nu ga ik ze plastificeren
Zaterdag 9 mei komt onze vw van stal ...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: kimopo op mei 03, 2026, 03:10:49 PM
Citaat van: Bonny op mei 02, 2026, 07:54:50 AMWij zijn al een beetje bezig om de spullen voor de camping bij elkaar te zoeken  :>  WW

Wij hebben bij Ukkie net de hoes er weer overheen gedaan met z'n tafel en stoelen eronder...

Ready to go
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Stefaan op mei 08, 2026, 07:40:12 PM
Ik ben nog even benieuwd wat het weer gaat doen, hou het al een paar dagen bij maar ziet er nogal nat uit
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Peetje op mei 08, 2026, 07:56:16 PM
Ik kijk ook al dagen met angst en beven naar de weersverwachtingen. Heel hard duimen dat het nog verandert.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: ottermobiel op mei 08, 2026, 07:57:35 PM
Meeste valt mist toch.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 08, 2026, 07:58:30 PM
De zondag word al beter.
Dan komt de wagen tenminste weer droog mee  :P  :P
Tot nu toe is het elk jaar eigenlijk wel goed gekomen.
Zou wel iets warms aantrekken want de temp mag ook wel wat hoger.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: FriedelP op mei 08, 2026, 09:16:58 PM
Ik hoop dat het zaterdagavond ook hier niet gaat regenen. Dochterlief geeft dan straattheater dus in openlucht met vuurshow en zo meer en dat is ook niet leuk as het regent....

Hier geven ze ook elke dag regen, maar ook maar een litertje per dag. Dus zal dan ook nog wel stukken van de dag droog zijn. Hoop dat het ginder boven in Nederland voor jullie nog dik gaat meevallen.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 08, 2026, 09:44:55 PM
En ze kunnen niet op de meter voorspellen waar iets valt.
Al vaker meegemaakt lekker weer op de camping en 100 meter verderop regen.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: FriedelP op mei 08, 2026, 09:46:59 PM
Door al dat goed humeur van een bende klappers en vrienden hangt daar altijd een microklimaat hé  :J :O
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Jon op mei 09, 2026, 01:33:37 AM
Met mijn beperkte kennis van astronomische zaken en daarmee het verband van meteorologische kennis(ik hou van heldere nachthemels), schat ik voorzichtig in dat een paraplu voor dat weekeinde niet overbodig zal zijn. Desondanks een paar leuke dagen gewenst. 
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Peetje op mei 09, 2026, 10:19:34 AM
Het weerbericht wordt langzaam wat beter *klopt af*, dus duimen voor droog afbreken.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: ConnieCornel op mei 09, 2026, 11:31:58 AM
We hebben connie weer opgehaald... morgen even uitklappen en dan langzaam inpakken!!
Zin in
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 10, 2026, 02:21:32 PM
Nu nog stilte voor de storm.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Tim_V op mei 10, 2026, 03:44:56 PM
Zijn jullie er de hele week? Of even gaan kijken vandaag?
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 10, 2026, 03:48:11 PM
Wij hebben de wagen er neergezet.
En komen dinsdag weer terug.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: kimopo op mei 10, 2026, 08:26:02 PM
Wij zijn de volle week vrij en hebben (vanwege het weer) dus vandaag gekozen om te reizen en blijven tot zondag...
We staan op hetzelfde plekje als toen we voor 't eerst hier waren met ook hier een nog leeg veld 😉

Traditiegetrouw eten we op de dag van aankomst erwtensoep 😋
Na de afwas hebben we 't kacheltje toch ook maar aangezet want 't koelde opeens hard af 🥶 dus ook 't beddekentje staat op standje 1 😉

Tot snel allemaal 👋
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: ConnieCornel op mei 10, 2026, 09:07:45 PM
Ohh wat leuk te zien!!
Ik heb vandaag onze connie ingepakt.
We gaan deze hemelvaart de nieuwe luifel testen. Benieuwd of we dat zonder gemor voor elkaar krijgen....

Alleen zie dat het flink fris wordt in de nacht.
Heb maar thermokleding voor de kids nog besteld. Die slapen in hun eigen tentje.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Tim_V op mei 10, 2026, 09:08:18 PM
Ziet er goed uit!!

Onze vouwwagen staat nog in de stalling  :X
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Stefaan op mei 11, 2026, 03:52:21 PM
Ik heb alvast het hoekje geclaimd. Komt nog een luifel aan maar dat doe ik woensdag dus als je er voor gaat staan even 3 meter afstand houden
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 11, 2026, 04:14:11 PM
Nu kun je niet meer terug. >:(  >:(
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: kimopo op mei 11, 2026, 07:09:36 PM
Leuk ☺️ Dag buurtjes 👋
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Stefaan op mei 11, 2026, 08:03:57 PM
Klein en groot WW
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: kimopo op mei 11, 2026, 10:31:19 PM
☺️ Ja, wij kunnen ook nog de luifel zetten maar doen dat (vooralsnog met deze wind) niet...

De vooruitzichten zijn dan misschien aan het beteren maar nú is 't écht kil 🙄
Vanmiddag nog maar ff 'n fleece deken gekocht want de nacht was ronduit koud...


Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: ConnieCornel op mei 11, 2026, 11:46:29 PM
Help!

Kids slapen op een luchtbed in hun eigen tent

Maar wordt goed koud.
Wat doen jullie voor de kids om warm te hebben


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: martjeklap op mei 12, 2026, 12:51:33 AM
Toen de kinderen klein waren en we nog met tentjes kampeerden, legde ik altijd een zogenaamde gronddeken op het (dunne) grondzeil, dat is een soort dunne geweven wollen deken, iets dikker dan een laken. Werkte heel goed tegen de optrekkende grond koude.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Jon op mei 12, 2026, 01:06:26 AM
Een warmwaterkruik doet wonderen, daarmee zijn wij heel wat koude nachten doorgekomen.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 12, 2026, 07:19:16 AM
Citaat van: martjeklap op mei 12, 2026, 12:51:33 AMToen de kinderen klein waren en we nog met tentjes kampeerden, legde ik altijd een zogenaamde gronddeken op het (dunne) grondzeil, dat is een soort dunne geweven wollen deken, iets dikker dan een laken. Werkte heel goed tegen de optrekkende grond koude.
wij gebruikte hier een isolatiemat voor.

Action  (https://www.action.com/nl-nl/p/3222311/froyak-isolerende-slaapmat/)
En de kinderen hielden van hun kruik.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Peetje op mei 12, 2026, 07:34:43 AM
Isolatiematje onder het luchtbed, fleecedekentje over het luchtbed en een warmwaterkruik in de slaapzak. Eventueel nog een fleecedekentje in de slaapzak. En natuurlijk warm aankleden, niet in alleen een shirtje slapen.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: janvh op mei 12, 2026, 08:53:45 AM
Citaat van: ConnieCornel op mei 11, 2026, 11:46:29 PMHelp!

Kids slapen op een luchtbed in hun eigen tent

Maar wordt goed koud.
Wat doen jullie voor de kids om warm te hebben


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Yoga-matje of iets anders wat goed isoleert onder het luchtbed, goede slaapzak, kruikje mee en natuurlijk een warme pyama/onesie.
Afgelopen meivakantie was het 's nachts ook rond de 3-4 graden waar wij zaten, maar de kinderen hebben het niet koud gehad.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Spiegelbeeld op mei 12, 2026, 02:40:41 PM
Veel plezier allemaal en respect voor diegene die dit durven.
Wij houden als mooi weer klappers vast ons motto "klappen doe je pas onder Lyon".
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Stefaan op mei 12, 2026, 03:06:57 PM
Het is voor het eerst dat ik een muts en handschoenen meeneem om te gaan kamperen
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: ConnieCornel op mei 12, 2026, 04:10:18 PM
Sorry
Wij gaan het dit weekend toch niet doen
Met de vouwwagen kamperen met deze temperaturen.

Durven het niet aan

Camping is op de hoogte


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 12, 2026, 04:21:37 PM
Volgend jaar weer een kans.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Kimholtkamper op mei 12, 2026, 04:50:19 PM
Wij komen ipv woensdag, donderdag aan. Het is onze eerste keer met een flyer en we hebben een paar onderdelen waarvan we niet weten hoe ze werken 🫣.

Zijn er mensen die ook een flyer hebben (gehad) en aanwezig zijn?
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: kimopo op mei 12, 2026, 05:25:02 PM
Nadat wij vanmorgen even naar Drachten waren geweest en in Beilen de lunch pakten waren er op 2 verschillende velden inmiddels de 3e wagens aanwezig of aan 't opbouwen ☺️

Who's next 🕵�
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: kimopo op mei 12, 2026, 05:36:27 PM
Citaat van: ConnieCornel op mei 12, 2026, 04:10:18 PMSorry
Wij gaan het dit weekend toch niet doen
Met de vouwwagen kamperen met deze temperaturen.

Durven het niet aan

Camping is op de hoogte


Och wat jammer...

Misschien lukt 't dit jaar weer om 'n najaars uitje te doen in (het soms warme) september 🤞
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: spikehome op mei 12, 2026, 08:08:38 PM
Citaat van: Kimholtkamper op mei 12, 2026, 04:50:19 PMWij komen ipv woensdag, donderdag aan. Het is onze eerste keer met een flyer en we hebben een paar onderdelen waarvan we niet weten hoe ze werken 🫣.

Zijn er mensen die ook een flyer hebben (gehad) en aanwezig zijn?
Er zijn veel mensen met holtkamper ervaring aanwezig.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 13, 2026, 09:45:54 AM
Eerste camping ontbijt voor dit jaar.
Eindelijk ,heeeeeeeerlijk.
Dit doet de mens goed.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20260513/781867e8856a468e756526570a946ef7.jpg)
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Van_looney op mei 13, 2026, 10:24:10 AM
Zo, eerste nacht gehad, wat fris met 4 graden maar niet koud. Zo net een klein beetje zon en een klein buitje, even wennen maar ook dit is lekker kampeten.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 13, 2026, 10:38:47 AM
Tia ook eerste camping afwas gehad. :(  :(  >:(  ](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20260513/0a0e7d9d69ddaab9594a358bb549f86f.jpg)
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: FriedelP op mei 13, 2026, 11:10:46 AM
Ja, elk pleziertje heeft zijn ziertje
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 13, 2026, 12:25:57 PM
Mocht er interesse zijn voor een speciale editie van een sleulhanger.
Die zijn door mobiele uitdagingen op te halen op plek nummer 16.

Op=op
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 13, 2026, 12:30:07 PM
https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=29626.msg373505#msg373505
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: kimopo op mei 13, 2026, 08:57:31 PM
Vanmorgen toen we naar Assen gingen versus toen we terugkwamen  :>

Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: kimopo op mei 13, 2026, 09:59:13 PM
👋🌜💤

Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: FriedelP op mei 13, 2026, 11:28:24 PM
Gelukkig hebben onze live reporter Kimopo ter plaatse  :J :J :J

Leuk de updates te volgen.

Blijkbaar zijn de vrijgekomen plaatsen ondertussen ook al ingevuld door niet klappers waar dus heel wat werk in gaat gestoken worden om te overtuigen naar een veel interessanter kampeermiddel over te schakelen  :J O0 :O
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Jon op mei 14, 2026, 01:26:11 AM
To trailer tent or not to trailer tent, that's the question. 
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: patser op mei 14, 2026, 02:08:15 PM
Met een beetje hulp, lukt alles
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 14, 2026, 03:28:25 PM
De kwis is begonnen.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: kimopo op mei 14, 2026, 06:30:56 PM
Wat 'n leuke middag vandaag, een échte vouwwagenclub quiz mèt certificaten 😊
Alex & Bonny kregen extra waardering uitgesproken voor het starten van dit forum 20 jaar geleden 👍

Daarna genoten we, verdeeld over 2 velden met elkaar van elkaars gezelschap in de zon.

Zelfs "nog niet" leden schoven aan en vonden het net zo gezellig.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 14, 2026, 10:48:13 PM
Citaat van: patser op mei 14, 2026, 02:08:15 PMMet een beetje hulp, lukt alles

Kijk de a team is weer in actie.
Deze keer hebben ze zelfs stagelopers.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 14, 2026, 10:49:20 PM
Citaat van: kimopo op mei 14, 2026, 06:30:56 PMWat 'n leuke middag vandaag, een échte vouwwagenclub quiz mèt certificaten 😊
Alex & Bonny kregen extra waardering uitgesproken voor het starten van dit forum 20 jaar geleden 👍

Daarna genoten we, verdeeld over 2 velden met elkaar van elkaars gezelschap in de zon.

Zelfs "nog niet" leden schoven aan en vonden het net zo gezellig.


Kijk zoals we het ooit bedacht hebben.
Iedereen welkom.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op mei 14, 2026, 11:40:42 PM
En wat een heerlijk zonnetje hebben we nog gehad .
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Kimholtkamper op mei 15, 2026, 03:11:11 PM
Onze eerste nacht hebben we achter de rug in onze vouwwagen. De flyer uit 94 is waterdicht.

Dankzij het demo team weten we nu ook waar alle extra onderdelen (niet van holtkamper) van zijn  WW  :>
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 15, 2026, 04:21:20 PM
Kijk heeft onze ATeam weer leden geholpen met hun vouwwagen.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: kimopo op mei 16, 2026, 10:00:13 PM
Gezien de weersvoorspelling was de kapschuur 'n prima lokatie voor de gebruikelijke BBQ

(achteraf had 't dus ook buiten gekund maar ok, dit was 'n top alternatief 😊)
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: kimopo op mei 16, 2026, 10:05:43 PM
En na de BBQ (én bijbehorende afwas) zijn Erik en ik met onze stoelen nog aangeschoven bij de "dappere buiteneters" op ons veldje.

Bakkie leut en vloeibaar lekkers uit de lokale proeverij mand 😉

Nu weer wat opwarmen en mentaal vast focussen op de inpak ochtend...

Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: FriedelP op mei 17, 2026, 03:18:28 PM
Ziet er gezellig uit! Zit er ondertussen weer bijna op! Hopelijk raakt iedereen goed thuis!

Onze dochter was gisteren met vuur in actie. Ze was ook erg enthousiast dat een acteur uit een populaire soap in Vlaanderen ook kwam kijken, bleek de vriend van iemand van de organisatie te zijn. Dat deed haar extra haar best doen bij de acteer gedeeltes.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 17, 2026, 04:07:46 PM
Nou het zit er weer op.
Door omstandigheden heb ik niet zoals elk jaar elke bezoeker van het klapweekend kunnen spreken.
En er zullen zeker dingen anders gegaan zijn als gepland.
Hopelijk heeft iedereen zich weten te vermaken ondanks het weer.
Nu even lekker de oogjes dicht en bijkomen van een emotionel weekend en hopelijk spreek ik jullie volgend jaar weer.

Want ja we zijn alweer bezig met de 16de klapweekend.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: FriedelP op mei 17, 2026, 04:23:27 PM
Gezien de omstandigheden lijkt me eerder belangrijk dat jij er volop hebt van kunnen genieten Alex dan dat je iedereen hebt kunnen spreken.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 17, 2026, 04:32:26 PM
Klopt.
Na jaren de bezoekers van het klapweekend voorop te zetten waren wij deze keer wat meer aan de beurt.

Maar er was genoeg te doen en georganiseerd dus kijk terug naar een geslaagd weekend.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Fam Drenth op mei 17, 2026, 05:06:54 PM
Citaat van: Alex op mei 17, 2026, 04:07:46 PMNou het zit er weer op.
Door omstandigheden heb ik niet zoals elk jaar elke bezoeker van het klapweekend kunnen spreken.
En er zullen zeker dingen anders gegaan zijn als gepland.
Hopelijk heeft iedereen zich weten te vermaken ondanks het weer.
Nu even lekker de oogjes dicht en bijkomen van een emotionel weekend en hopelijk spreek ik jullie volgend jaar weer.

Want ja we zijn alweer bezig met de 16de klapweekend.


Het was een heel mooi klapweekend, wij waren er voor het eerst, maar hebben ons ondanks het weer enorm vermaakt.
Op naar volgend jaar :)
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 17, 2026, 05:23:01 PM
Citaat van: Fam Drenth op mei 17, 2026, 05:06:54 PMHet was een heel mooi klapweekend, wij waren er voor het eerst, maar hebben ons ondanks het weer enorm vermaakt.
Op naar volgend jaar :)
Kijk dat horen we graag.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: kimopo op mei 17, 2026, 06:24:35 PM
🙄 de voorspellingen leken 't om te draaien... Ochtend tóch nat en middag juist droog/droger.

Eerlijk is eerlijk, dit wordt onze eerste keer in 3 jaar dat we nat(tig) moeten gaan inpakken 😕 (misschien toch beter dan met nattigheid opzetten)

Rond half 8 zaten we eerst aan de koffie nadat we 't om 7u hadden horen regenen.
Dat bleef eigenlijk zo tot ca 9u, daarna werd 't droger met soms zeurderige miezer.
Ondertussen hadden we ook ontbeten en na het opruimen daarvan begonnen we aan het inpakken.

Om 10u moesten we ff pauzeren want 1 van de medeklappers had eerder al gevraagd of we wilde komen vanwege de 8e verjaardag van hun zoontje.
Uiteraard gaven we daar gehoor aan.
De jarige job werd door ons toegezongen en hij trakteerde eigengebakken cupcakes.
Van "de vouwwagenclub" kreeg hij wat presentjes en daarna gingen we allemaal weer verder met inpakken en afbouwen van onze wagens.

Van het andere veld waren de meeste gisteren al weggegaan, op ons veld was op 1 na iedereen gebleven tot vandaag.

M'n schietgebedjes zijn feitelijk verhoord want wij hebben vorige week zondag droog kunnen opbouwen en vandaag nagenoeg droog kunnen afbreken.
De tentwanden, bodems en dak moeten wel uitgehangen worden maar 't was droog en niet koud terwijl we bezig waren.

Tegen 13u hadden we Ukkie aangekoppeld en zijn we gedag gaan zeggen bij de andere vertrekkenden.
Vanwege het 20 jarig bestaan van de Vouwwagenclub hadden we een ijsjesbon gekregen en die hebben we net voor vertrek nog gesnoept 🍦 😋

Alle natte delen liggen in de dakkoffer en gaan we thuis in de garagebox en carpoort uithangen.
Ukkie zal daarna weer even de aanbouw ingaan om verder te drogen.

In goed gezelschap is regen minder erg dan alléén dus, waar 't volgende Vouwwagenclub Hemelvaart klapweekend ook zal zijn, wij gaan mee 😀
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: ottermobiel op mei 17, 2026, 07:24:06 PM
Wat een heerlijk weekend was het ondanks de kou en regen. Was het top weekend om onze medeklappers  te  ontmoeten. Veel nieuw gezichten bij ons op het veld. Heerlijk genoten ons dochter schoonzoon drie kinderen waren mee met tent (die zijn om en gaan voor klappie kijken) en als klap op de vuurpijl kwam ook onze zoon met schoondochter en twee kinderen ook nog twee nachtjes logeren. Wat een heerlijk weekend  mionkballen gemaakt ,kwis mee gedaan diploma gehaald,bbq,nieuwe mensen ontmoet,oude bekenden gezien.
Al met al een top weekend en volgend jaar ook zeker weer aanwezig.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 17, 2026, 07:27:30 PM
Maar het was wel koudddddddd.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op mei 17, 2026, 07:48:19 PM
Citaat van: ottermobiel op mei 17, 2026, 07:24:06 PMWat een heerlijk weekend was het ondanks de kou en regen. Was het top weekend om onze medeklappers  te  ontmoeten. Veel nieuw gezichten bij ons op het veld. Heerlijk genoten ons dochter schoonzoon drie kinderen waren mee met tent (die zijn om en gaan voor klappie kijken) en als klap op de vuurpijl kwam ook onze zoon met schoondochter en twee kinderen ook nog twee nachtjes logeren. Wat een heerlijk weekend  mionkballen gemaakt ,kwis mee gedaan diploma gehaald,bbq,nieuwe mensen ontmoet,oude bekenden gezien.
Al met al een top weekend en volgend jaar ook zeker weer aanwezig.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

We vonden het leuk dat jullie er ook weer waren .
Helaas geen tijd gehad om afscheid te nemen .

En super dat jullie kinderen ook willen gaan klappen
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 18, 2026, 09:22:55 PM
Pfffff ben wel verkouden geworden  :(  :(  :(
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: FriedelP op mei 18, 2026, 09:41:11 PM
Citaat van: Alex op mei 18, 2026, 09:22:55 PMPfffff ben wel verkouden geworden  :(  :(  :(
Troost u, ik ook en ik was niet eens op het klapweekend  ::)
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 18, 2026, 10:06:56 PM
Citaat van: FriedelP op mei 18, 2026, 09:41:11 PMTroost u, ik ook en ik was niet eens op het klapweekend  ::)

Toch een beetje gedeelde smart. ;)  ;)
Alleen jammer dat hoesten ook pijn doet in de rug.
Maar ja gaat ook wel weer over.
Het weekend was zowiezo best wel vermoeiend want heb eigenlijk de hele dag wat geslapen.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: FriedelP op mei 18, 2026, 10:09:24 PM
Citaat van: Alex op mei 18, 2026, 10:06:56 PMToch een beetje gedeelde smart. ;)  ;)
Alleen jammer dat hoesten ook pijn doet in de rug.
Maar ja gaat ook wel weer over.
Het weekend was zowiezo best wel vermoeiend want heb eigenlijk de hele dag wat geslapen.

Dat van die pijn is een mindere!

Maar hopelijk heb je er volop van genoten dan is de vermoeidheid nagenieten.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: john1311 op mei 18, 2026, 10:22:03 PM
Citaat van: Alex op mei 18, 2026, 09:22:55 PMPfffff ben wel verkouden geworden  :(  :(  :(

Dus jij heb mij aangestoken.  :N
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Jon op mei 19, 2026, 01:07:59 AM
Mij ook, en ik heb er alleen maar over gelezen. Toch wel knap van de deelnemers om al die dagen in niet echt lenteweer vol te houden, chapeau!
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 19, 2026, 08:07:23 AM
Citaat van: Jon op mei 19, 2026, 01:07:59 AMMij ook, en ik heb er alleen maar over gelezen. Toch wel knap van de deelnemers om al die dagen in niet echt lenteweer vol te houden, chapeau!
De gezelligheid maakt een hoop goed.
En krijg er elk jaar weer meer vrienden bij dus dat motiveert ook.
Voor ons was dit ook de eerste kampeertrip van dit jaar.
En was er even echt aan toe.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Kimholtkamper op mei 21, 2026, 02:12:26 PM
Wij kijken ook terug op een heel fijn weekend.

Het was onze eerste keer als gezin kamperen en gelijk ook de eerste keer met onze flyer.

We hebben genoten van de gezelligheid op het veld, de leuke quiz, de fijne camping en alle leuke klappers die we hebben ontmoet. Erg leuk om zo gelijk inspiratie op te doen en tips uit te wisselen.

We vonden de camping ook echt perfect voor Luc (2). Zelfs met het koude weer heeft hij heerlijk buiten kunnen spelen. 's nachts sliep hij lekker warm tussen ons in.

Met een regenpakje en laarzen was het prima te doen.

Volgend jaar zijn wij er weer bij!

We hebben het zelfs gehad over een extra klapweekend in september om samen het seizoen te eindigen. Een dicht klapper zeg maar.

Is het mogelijk daar een draadje voor te maken @alex?
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 21, 2026, 04:30:08 PM
Volgens mij had ik meegekregen dat kimopo voor dit jaar weer een najaarsweekend wilde opstarten.
Zo niet dan staat het iedereen vrij om dit te organiseren.
We werken namelijk volgens het voor en door de leden principe en ben altijd blij met leden die iets willen doen.
Dit ook omdat wij er niet altijd bij kunnen zijn.
En omdat we het druk genoeg hebben met het voorjaar en winter uitje.


Trouwens ben blij dat het zo goed is bevallen.
Want daar doen we het natuurlijk voor.
En staan natuurlijk ook altijd open voor suggesties en verbeteringen.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Beukertje op mei 22, 2026, 08:59:51 PM
Ook wij vonden het weer een geslaagd klapweekend! Afgelopen week dankzij tips de binnententen geverfd en het keukentje beetje verder opgeknapt door plankjes op de kookplaat. Ook heb ik nog wat geplakt bij de klep zodat het niet zo saai is:)6]. Bedankt voor alles tips die we hebben gekregen. Op naar volgend jaar:)6](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20260522/712cfde63249a79d37afeb7bd5aab8eb.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20260522/7a78181d4a4e9537629a62aa595a30c6.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20260522/7a2c6c7454e0723b3efe7ecd309d5835.jpg)

Verstuurd vanaf mijn 23090RA98G met Tapatalk

Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Alex op mei 22, 2026, 09:02:12 PM
Nice.
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: kimopo op mei 22, 2026, 10:27:06 PM
Citaat van: Beukertje op mei 22, 2026, 08:59:51 PMOok wij vonden het weer een geslaagd klapweekend! Afgelopen week dankzij tips de binnententen geverfd


Dat ziet er volgens mij goed gelukt uit  :J
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Bonny op mei 23, 2026, 07:31:24 AM
Ziet er heel mooi uit .
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: patser op mei 23, 2026, 08:57:51 AM
Vouwwagen heeft lekker gedroogd bij de stalling. Verder een top weekend gehad. :>
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: john1311 op mei 23, 2026, 02:53:53 PM
Ook wij een top weekend gehad.
En 's maandags toch maar even op het werk gedroogd.  :>
Titel: Re: Het grote klapweekend 2026 Chat topic
Bericht door: Jon op mei 23, 2026, 05:11:26 PM
Zo'n droogruimte is inderdaad wel handig.