Vouwwagenclub.info

(Openbaar)Vouwwagenclub info => Vouwwagenclub.info Shop => Topic gestart door: kimopo op mei 04, 2026, 06:02:23 PM

Titel: Vouwwagenclub vlaggetje, model 2026
Bericht door: kimopo op mei 04, 2026, 06:02:23 PM
:J vanaf vandaag is het vouwwagenclub vlaggetje model 2026 leverbaar.

Er zijn er 25 besteld en in het "peiling 2024" topic zijn er 2 verzoeken gedaan waar ik contact mee ga opnemen.
Zelf koop ik er ook 1 dus er zijn nu 22 bestellingen mogelijk.

Hiér onder dit topic kan aangegeven worden of er interesse is en hoeveel ik er moet reserveren en/of verzenden.

Ze kosten € 3,00 per stuk en zullen bij het Hemelvaart klapweekend verkrijgbaar zijn.
Ook kunnen ze verzonden worden voor € 2,80 extra (tot maximaal 2 per postzegel)

Het mag via de tikkie codes, maar geef mij dan wel je forumnaam en adres door.



Titel: Re: Vouwwagenclub vlaggetje, model 2026
Bericht door: ConnieCornel op mei 04, 2026, 09:49:10 PM
Yes! Wij willen er ook 1. We zijn er hemelvaart bij
Titel: Re: Vouwwagenclub vlaggetje, model 2026
Bericht door: kimopo op mei 04, 2026, 10:26:38 PM
Er zijn 25 vlaggetjes te verdelen ✅

1: Kimopo ☺️
2: Patser
3: Ottermobiel
4: ConnieCornel

Titel: Re: Vouwwagenclub vlaggetje, model 2026
Bericht door: Peetje op mei 05, 2026, 06:19:57 PM
Wij willen er ook wel 1.
Het Hemelvaart weekeinde zijn wij toevallig ook in Drenthe, ik denk een half uurtje rijden ten zuiden van jullie, dus als de camping bezoekers toestaat, is ophalen misschien een optie.
Titel: Re: Vouwwagenclub vlaggetje, model 2026
Bericht door: Alex op mei 05, 2026, 06:33:20 PM
Ja hoor.
Je kunt gewoon de camping op lopen en naar vouwwagens zoeken  :P  :P .
Ze doen niet zo moeilijk.
Titel: Re: Vouwwagenclub vlaggetje, model 2026
Bericht door: Peetje op mei 05, 2026, 08:52:10 PM
Een stuk of 30 vouwwagens bij elkaar moeten te vinden zijn. :p
Even kijken of en hoe dat in de planning past, de kinderen willen graag naar Drouwenerzand. Al is de weersverwachting nogal prut *klopt af* , dus dat zou ook zomaar het Hunebedcentrum kunnen worden.
Titel: Re: Vouwwagenclub vlaggetje, model 2026
Bericht door: kimopo op mei 05, 2026, 09:41:39 PM
Er zijn 25 vlaggetjes te verdelen ✅

1: Kimopo
2: Patser
3: Ottermobiel
4: ConnieCornel
5: Peetje

Titel: Re: Vouwwagenclub vlaggetje, model 2026
Bericht door: Peetje op mei 14, 2026, 11:03:12 AM
Ik ga het geld binnenkort overmaken, heb onze reservering moeten verzetten naar het Pinksterweekend. Mijn partner heeft gisteren (vermoedelijk tijdens het inpakken) iets verrekt of verdraaid in z'n rug, dus die durft het niet aan om voor het eerst de vouwwagen op te bouwen.
Titel: Re: Vouwwagenclub vlaggetje, model 2026
Bericht door: kimopo op mei 14, 2026, 11:10:31 AM
Citaat van: Peetje op mei 14, 2026, 11:03:12 AMIk ga het geld binnenkort overmaken

Sterkte met de rug.

De QR code is 14 dagen geldig vanaf de publicatie datum.

Ik kan 't vlaggetje toesturen he, daar kan de andere QR code voor gebruikt worden.

Dit geldt ook voor de andere afzeggers hoor 😊
Titel: Re: Vouwwagenclub vlaggetje, model 2026
Bericht door: kimopo op mei 15, 2026, 04:28:29 PM
Citaat van: ConnieCornel op mei 04, 2026, 09:49:10 PMYes! Wij willen er ook 1. We zijn er hemelvaart bij

Als u 'n berichtje doet met uw adres kan uw vlaggetje verzonden worden.
De QR codes zijn geldig tot 19 mei.
Titel: Re: Vouwwagenclub vlaggetje, model 2026
Bericht door: Diana Keulen op mei 15, 2026, 05:19:08 PM
Als er na het klapweekend nog over zijn, zou ik er graag ook één willen bestellen.
Titel: Re: Vouwwagenclub vlaggetje, model 2026
Bericht door: kimopo op mei 15, 2026, 10:20:15 PM
Citaat van: Diana Keulen op mei 15, 2026, 05:19:08 PMzou ik er graag ook één willen bestellen.

Dat kan hoor, als u de QR codes gebruikt en mij na de vlag~ en portobetaling uw adres opgeeft zal ik 'm zsm versturen.

Mocht u in mijn (woon/werk) regio wonen kan 't ook opgehaald worden
Titel: Re: Vouwwagenclub vlaggetje, model 2026
Bericht door: kimopo op mei 17, 2026, 10:59:03 PM
Door nog onduidelijke redenen blijkt verzenden stiekem toch niét voor € 1,40 te kunnen maar (23gr) € 2,80 te kosten 🧐

Vreemde zaak van post.nl

De 1e bestelde gaat gewoon verzonden worden maar helaas worden de verzendkosten dus € 2,80 per vlaggetje (maximaal 2 per die kosten)
Titel: Re: Vouwwagenclub vlaggetje, model 2026
Bericht door: Peetje op mei 18, 2026, 07:59:07 AM
Die onderste is wel qua gewicht zoals ik 'em ken. 3 a4tjes in een envelop was op m'n werk 21 gram en dus 2 postzegels. :p
Maar inderdaad niet handig aangegeven van PostNL.
Aangezien ik het was die gisteren overmaakte, wil je 1,40 extra? Het is tenslotte niet de bedoeling dat jullie erbij inschieten. :-)
Titel: Re: Vouwwagenclub vlaggetje, model 2026
Bericht door: kimopo op mei 18, 2026, 10:18:03 AM
Citaat van: Peetje op mei 18, 2026, 07:59:07 AMAangezien ik het was die gisteren overmaakte, wil je 1,40 extra? Het is tenslotte niet de bedoeling dat jullie erbij inschieten. :-)

Nee, deze doe ik gewoon, had ik bij 't voorwerk maar door moeten klikken ☺️

Ik was nu uitgegaan van de weer duurdere porto = tot wat zwaarder verzenden 😉
Titel: Re: Vouwwagenclub vlaggetje, model 2026
Bericht door: Peetje op mei 20, 2026, 06:27:31 PM
Aangekomen! Leuke postzegel :p