Heeft iemand ervaring met alutec bakken als disselbak? We zijn ons aan het oriƫnteren op een disselbak en deze hebben een goed formaat. Maar ik ben benieuwd of iemand zo'n kist als disselbak gebruikt?
Wij hebben een dergelijke disselbak op onze vouwwagen gehad. Hebben we toen speciaal op maat laten maken. Jaren met veel plezier en tof volle tevredenheid gebruikt.
Wij gebruiken er ook eentje op de Aero. Prima bak, wel wat versteviging gebruikt bij de montage door de bodemplaat.