Vouwwagenclub.info

(Openbaar)De vouwwagen => vouwwagenmerken informatie => Aart Kok => Topic gestart door: paul kampeert op juni 27, 2026, 08:03:57 AM

Titel: Overweging Aart Kok Livingstone
Bericht door: paul kampeert op juni 27, 2026, 08:03:57 AM
Beste forumgebruikers,

Allereerst super bedankt voor alle goede info die ik op dit forum heb gevonden! Het heeft enorm geholpen bij onze zoektocht naar een vouwwagen! We hebben nu de Aart Kok Livingstone op het oog. Spreekt ons erg aan wat betreft vormgeving, gebruikersgemak(wat we daar over lezen tenminste) en kwaliteit materialen. Bij Vouwwagenspecialist gaan kijken en verliefd geworden.
We zijn een gezin met 3 kids. We voorzien dat de 2 oudste in achtertent slapen en jongste in campingbedje (of kleine Deryan) in wagentent.

We willen zonder keuken, dus tent&trailer uitvoering. Boogluifel met windschermen en kuipgrondzeil en voorwand.

Vakantie voorkeuren, Frankrijk zowel warme gebieden (zuid-oost) als ook Vogezen of noord-west, waar het dus frisser en regenachtiger kan zijn.

We hebben nog enkele vragen die ons nog niet helder zijn. Wellicht kunnen jullie helpen!

1. Kun je naar "de sterren kijken" vanuit bed als slaapcabine dicht is geritst?

2. Vanuit achtertent kunnen kids zelf naar buiten, eigen ingang. Bij die achtertent is een binnentent te koop. Voor ons een must ivm muggen ed. Kun je vanuit die binnentent ook naar buiten?

2. Zijwand/deur wagentent: hier verschillende foto's van gezien, gaas, deels gaas, luifel, welke opties zijn er, wie ervaring mee?

3. Moeten kids in achtertent over elkaar heen stappen, hoe is toegankelijkheid?

4. Iemand ervaring met het binnententje links in de wagentent. Vrij duur, is het functioneel, hoeveel ruimte neemt het weg?

5. Is achtertent mee te klappen? Handig?

6. Is grondzeil mee te klappen, kan het vooraf dan nog schoongemaakt worden, en kan de bak evengoed onderweg geopend worden?

7. We overwegen de varioluifel. Of zou een trap een goedkopere, net zo functionele optie zijn?

8. Heeft iemand ervaring met de vergroter van het zeil/hoes over de vouwwagen? Levert dit veel op, wat kun je nu wel/beter dan zonder?

9. Zijn er nog andere tips of gebruikerservaringen die we kunnen meenemen?

Alvast dank!