Hallo,
Mijn naam is Rene en ga meestal met mijn vriendin naar Zuid-Frankrijk op vakantie nu hebben we een stormtent en daar zijn we eigenlijk een beetje flauw van om die op te zetten, nu zijn we ons een beetje aan het orienteren op vouwwagen gebied, en hebben we een combi-camp gezien waarvan we de country zeer mooi vinden alleen deze vinden we een beetje duur. Dus mijn vraag is zijn er andere merken die hetzelfde systeem hebben met opzetten?
Mvg Rene
De trigano alpha is een stuk goedkoper, te bekijken (oa) bij de vouwwagenspecialist in Boxtel.
http://www.vouwwagenspecialist.nl/triganoalpha.htm
Deze topics doorlezen :J
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/page,welke_vouwagen_pas_bij_jou.html
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/page,Voordat_je_koopt.html
Een tweedehands combi camp kan misschien wel binnen het budget vallen?
Mijn ervaring is als je eenmaal je zinnen op een bepaald systeem/merk gezet hebt je vaak niet anders naar je zin vindt. Daarom is misschien een model van een paar jaartjes ouder een optie.
Bedankt allemaal voor jullie reacties
Ja ik vind het systeem van de combi-camp wel super maar zijn er niet nog anderen met dit systeem dan op de trigano alpha na
Mvg Rene
Tsja, wij zijn ook als een blok gevallen voor de Combi Camp (als fervent tentkampeerders waren we eigenlijk niet eens op zoek naar een klapkar totdat een handige verkoper ons de juiste kant op stuurde ;)).
Wij hadden de ontzettende mazzel dat het gat tussen aanschafprijs en budget in familiekring "opgelost" kon worden anders hadden wij het niet kunnen doen. Als je echt op zoek bent naar een dergelijke wagen is denk ik een gebruikt origineel beter dan een nieuwe kopie?
Ook wij zijn gezwicht voor een Combi Camp. Dit na 3 Jamet vouwwagens. Wij hebben er een gekocht bij een dealer en was toen 5 jaar, en zeer netjes gedruikt. Door dat ik ook lichemelijk beperkt ben en 50+ is het voor ons toch nog wel goed te doen. Geen gesleep meer met de keuken, en we kunnen de tent in delen op zetten. In Frankrijk zetten we aleen de luifel en 2 zij wanden erin, dat is genoeg. We hebeb de tent nog nooit helemaal op gezet. Op Marktplaats staan ook geregeld wagens te koop. Het is de investering wel waard.
suc6
Henk
Raar...eh..eingenlijk ook weer niet, maar iedereen geeft natuurlijk het merk op dat ie zelf heeft. :J
Mocht je een snelle en eenvouwdige opzetter willen :J, plus het feit dat de gehele bak waterdicht :J (polyester), superlicht, :J ook nog dienst doet als bagagewagen :J en niet te vergeten dat er in de stalling geen muisjes of andere dieren zich te goed doen aan de tent.. :J.
En dat hoeft dan ook niet een vermogen te kost :?
Ga dan eens op marktplaats kijken naar: Camplet
Ik had ook al wel gekeken naar de camplet maar heeft deze niet weinig opbergruimte zoals ik dat kan zien tenminste ik vind het wel een mooi handig aanhangertje
Roadmaster Family S
groot degelijk en je kunt op de bak gaan staan....dit moet je niet doen op een polyesterbakkie :O
Citaat van: Mr Roadmaster op februari 03, 2011, 10:22:32 PM
Roadmaster Family S
groot degelijk en je kunt op de bak gaan staan....dit moet je niet doen op een polyesterbakkie :O
....en waarom zou je op de bak willen gaan staan? ::) Rare lui,die roadmaster kampeerders. :#
hij gebruikt hem ook als hij een boom moet snoeien als opstapje :# :#
Opbergruimten hebben wij genoeg met onze Camplet concorde.
We zijn met 2 volwassenen en 2 kids.
Tassen met kleding die je niet zoveel gebruikt gaan in de baggagezak v/d tentschort en we hebben 2 opvouwbare kleding kastjes voor de spullen die regelmatig gebruikt.
Tijdens de rit hebben we in de auto :1 tas met kleding en spullen voor onderweg, het camingkoelkastje met eten en drinken.
Op of in de vouwwagen: in de skybox ( boven op de vouwwagen) tuinstoellen/tafel, grondzeilen en campingbedje.
In het keukentje: pottenpannen, bestek ect.
Disselbak: watercan (leeg tijdens de rit), gasfles,stroomhaspel,haringen en div.gereedschap.
In de vouwwagen: beddengoed, kledingtassen, 2 boodschappenkratten met spullen de eerste dag(gen) en verder wat spullen voor de kids..
Veel meer het je dacht ik niet nodig en mocht je wat willen je het overal wel kopen..
Ruimte in de auto voor ons zelf hebben we genoeg en dit is misschien net zo fijn: de vouwwagen is volledig afsluitbaar!
Daar komt gewoon niemand in! of ze echt grof geweld gebruiken.. :I
Je kunt dus rustig ergens een happie doen. KK
Groetjes, Marcel
@ beatleenco ik heb ook het liefste de auto niet helemaal nokkie vol hoe gaat het met de vouwwagen inpakken dan moet je dan de hele vouwwagen uitvouwen of gaat dit vrij makkelijk we willen zoiezo een vouwwagen met vaste deksel dat lijkt ons gewoon het makkelijkste ook om de fietsen op te zetten.
En hij moet gewoon makkelijk op te zetten zijn omdat we ook nog een keer overnachten op een tussencamping moet ik dan alles van bed afhalen om te slapen of kan ik zo op bed kruipen
Mvg Rene
René,
Om je vraag voor de CC Country te beantwoorden: je moet de wagen inderdaad uitvouwen om 'm in te kunnen pakken. Uitgezonderd natuurlijk de keuken en disselbak, daar kun je zo bij.
Bedenk wel dat alles wat je op het deksel vervoert er bij een overnachting weer af moet, dat geldt bij alle wagens.
Bij de Country ligt de bagage ?nder het bed en kan dus alles blijven liggen, het bed kan opgemaakt blijven bij het inklappen. Bij de Venezia ligt de bagage gedeeltelijk op het bed en dat moet er eerst van af (voor ons reden om voor de Country te kiezen).
Wij hebben ook een CC Country en bedenk ook dat als je de fietsen vervoert op de vw dat je in Frankrijk niet meer door de automatische tolpoortjes kan wegens te hoog. Voor ons een extra reden om de fietsen op de dissel te plaatsen. Stromend water in een vw vind ik trouwens onzin, eerst loop je met je vaatje naar het kraantje, dan heb je dure batterijen om het naar de achterzijde van de wagen te brengen en het afvalwater loopt in een emmer. En die moet je zelf legen in een uitgiet-punt op de camping. Alles in een emmer is volgens mij handiger,goedkoper en sneller, afgezien van het feit dat die spoelbak in de bermkeuken erg klein is. En onze gasfles past ook niet in de disselbak.
Citaat van: lolliejoke op februari 06, 2011, 02:42:48 PM
@ beatleenco ik heb ook het liefste de auto niet helemaal nokkie vol hoe gaat het met de vouwwagen inpakken dan moet je dan de hele vouwwagen uitvouwen of gaat dit vrij makkelijk we willen zoiezo een vouwwagen met vaste deksel dat lijkt ons gewoon het makkelijkste ook om de fietsen op te zetten.
En hij moet gewoon makkelijk op te zetten zijn omdat we ook nog een keer overnachten op een tussencamping moet ik dan alles van bed afhalen om te slapen of kan ik zo op bed kruipen
Mvg Rene
Nee hoor, om de vouwagen in te pakken hoef je echt niet de hele tent eruit te halen.
Alleen de deksel open doen, spulletjes in de bak..daar waar de wielen onder zitten en daarna dekseltje weer dicht.
Voor een enkele overnachting moeten de fietsen eraf, de skybox mocht je die eropzetten kan blijven zitten.
De tent opzetten voor een enkele overnachting heb je ongeveer 10min nodig, 4 tot 6 haringen inslaan is dan voldoende.
Omdat 2 slaaphelften hebt kun je de spullen in de bak laten liggen, in de deksel kun dan gaan slapen.
Stel dat het regend dan nog blijft je bed en binnententen droog en verder ook je beddegoed als je die met het inklappen in je binnentent laat liggen.
Omdat je geen losse stokken hebt..ja op 1 klein buisje na..kun je de Camplet binnen 3min opzetten..maar dan moet je wel even oefenen.
Voor langer camperen kun je er een luifel bij opzetten en daar het je 3 stokken voor nodig.
Inklappen gaat al net zo snel..
Tja, ik vind het een fijne bak...
Groetejs Marcel
Citaat van: Stori op februari 06, 2011, 04:27:36 PM
Wij hebben ook een CC Country en bedenk ook dat als je de fietsen vervoert op de vw dat je in Frankrijk niet meer door de automatische tolpoortjes kan wegens te hoog. Voor ons een extra reden om de fietsen op de dissel te plaatsen. Stromend water in een vw vind ik trouwens onzin, eerst loop je met je vaatje naar het kraantje, dan heb je dure batterijen om het naar de achterzijde van de wagen te brengen en het afvalwater loopt in een emmer. En die moet je zelf legen in een uitgiet-punt op de camping. Alles in een emmer is volgens mij handiger,goedkoper en sneller, afgezien van het feit dat die spoelbak in de bermkeuken erg klein is. En onze gasfles past ook niet in de disselbak.
Ik heb de can met water en ook de gasfles in de disselbak staan en een vaste leidingen onder de v.w. gemaakt met flexibele stukken bij het scharnier v/d keuken.
De batterijen heb ik door een omvormertje ( ongeveer 12,00 euro) vervangen waardoor het kraantje nu op 220 werkt, dat heb je toch in de tent om het koelkastje en de verlichting aan te doen.
Moet ik er bij vertellen dat ik de disselbak zelf heb gemaakt van Alu-plaat, wit gespoten en het water wat er in zit blijf ook in de zon lekker koel.
Mocht iemand interesse in een Alu disselbak...goedkoop zijn ze niet, (ongespoten 350,00 incl stevig bandenbakslot) maar wel duurzaam, licht, waterdicht, goedafsluitbaar en supersterk.
Wat zijn trouwens de verschillen tussen de apollo en de concorde 10 minuutjes is inderdaad wel te doen
Citaat van: lolliejoke op februari 06, 2011, 08:05:52 PM
Wat zijn trouwens de verschillen tussen de apollo en de concorde 10 minuutjes is inderdaad wel te doen
Niet zo heel veel, de Apollo heeft een iets minder grote voortent en volgens mij is het keukentje iets anders...wel of geen kraantje...
De Concorde is iets luxer...
Wij hebben een '96 Concorde en een paar dingen heb ik zelf veranderd...eigen disselbak met vaste gas en watercan en leidingen onder het cassis door gelegt, de batterijen v/h kraantje vervangen door een omvormertje.
Verder zet ik de vouwagen bijna altijd in m,n eentje op....met alles er op en er aan, grondzeilen, tentschort, gastencabine en luifel ( die is bij ons verlengt met een halve meter) ben ik ongeveer 3 kwartier druk.
Voor ons was de keus voor een Camplet: na een lange rit ben je moe! Vooral met de kinderen erbij.
Dan moet je niet nog eens een paar uur bezig moeten zijn om een tent op te zetten in de brandende zon!
( dit stokje moet toch daa....NHEEE...die moet daaaaaaar.....JA,MAA..)
wel goed voor een relatietest....heb ik op menig camping gezien en gehoort bij andere vouwagen-opzetters...
Het eenvouwdige systeem van Camplet daar ben ik blij om.
Wij waren toen we nog geen kinderen hadden ook gewoon tent liefhebbers en dat gevoel wilden we blijven houden.
En het niet op de grond hoeven slapen is toch nu ook erg fijn..gewoon onder je eigen dekbed.. en toch nog een tent!
Groetjes, Marcel
Citaat van: lolliejoke op februari 06, 2011, 08:05:52 PM
Wat zijn trouwens de verschillen tussen de apollo en de concorde 10 minuutjes is inderdaad wel te doen
De concorde heeft een 25 cm. diepere voortent. Zie voor meer info: http://www.camp-let.dk/index.php?id=711 (http://www.camp-let.dk/index.php?id=711)
Ja dat gaat ons net zo wij hebben ook altijd een tent gehad was dan een stormtent met weet ik veel hoeveel haringen, dus die relatietest zit bij ons wel goed nog nooit ruzie gehad maar erg lang bezig om hem op te zetten. Een caravan lijkt me niet echt wat zo'n groot lomp ding achter de auto die bijna niet op zijn plek te drukken is tuurlijk er zijn ook veel voordelen.
Maar niet het gevoel dat je onder de blote hemel ligt dus een vouwwagen lijkt ons ideaal geen klein tentje opzetten op de tussencamping maar lekker in je eigen bedje die niet leegloopt s'nachts
Heeft de Camp-let ook een vast kuip vanaf een bepaald bouwjaar?
Groetjes Rene
Citaat van: lolliejoke op februari 06, 2011, 09:26:04 PM
Heeft de Camp-let ook een vast kuip vanaf een bepaald bouwjaar?
Volgens mij heeft de Camp-let nog steeds geen kuipzeil, maar een vast kuipzeil heeft ook zo zijn nadelen.
Ja dat is ook wel weer zo heb je met regen niet veel last van wateroverlast dan?
Een goed kuipzeil heeft opstaande randen op één of andere manier waardoor er echt wel een plens water moet vallen wil je daar last van krijgen.
Het nadeel van een vast kuipzeil is dat dat ding er altijd is, ook als je op die warme camping in Frankrijk of waar dan ook liever op het gras of de bosgrond loopt maar ook dat je 'm smerig en wel moet meevouwen bij het inklappen. Een los of afritsbaar zeil kun je los inpakken in een vuilniszak of zo en dan later schoonmaken.
Citaat van: lolliejoke op februari 06, 2011, 09:26:04 PM
Ja dat gaat ons net zo wij hebben ook altijd een tent gehad was dan een stormtent met weet ik veel hoeveel haringen, dus die relatietest zit bij ons wel goed nog nooit ruzie gehad maar erg lang bezig om hem op te zetten. Een caravan lijkt me niet echt wat zo'n groot lomp ding achter de auto die bijna niet op zijn plek te drukken is tuurlijk er zijn ook veel voordelen.
Maar niet het gevoel dat je onder de blote hemel ligt dus een vouwwagen lijkt ons ideaal geen klein tentje opzetten op de tussencamping maar lekker in je eigen bedje die niet leegloopt s'nachts
Heeft de Camp-let ook een vast kuip vanaf een bepaald bouwjaar?
Groetjes Rene
Nee, Camplet heeft geen vast of aanritsbaar kuipzeil.
Wij gebruiken een gewoon grondzeil en daarboven op een doorgroeizeil (zeil met gaatjes)
Kindertjes brengen soms nogal wat zand mee naar binnen en dat valt nu mooi door het gaatjes zeil zodat je nu gewoon met blote voeten in de tent kunt lopen zonder dat je het dan als je naar bedje gaat meteen je een bed vol zand hebt.
En van waterinstroom hebben we nog nooit last gehad...dan moet het wel erg hozen..ook niet toen we op een camping in Frankrijk stonden waar we 1 1/2 dag regen hebben gehad.
Op sommige campings mag je ook geen dicht grondzeil meer gebruiken anders gaat hun gras naar de kl..
Zoals ik al eerder schreef gaat het grondzeil in de skykoffer op de v.w. dus hoef je het alleen maar een beetje schoon te maken...het komt toch niet bij de tent in te liggen, de haringen gaan in de disselbak dus die soppen we ook niet af....
ja echt!!! ze zijn er!! mensen die met een sopje een uur bezig zijn om de haringen stuk voor stuk met een sopje afwassen :ca
JEMIG..met een uur hebben we de hele boel kant en klaar ingepakt en gaan we rijden.
Wel Maken we de onderrand v/d tent goed schoon voor het in klappen.
Thuis zetten we de tent nog weer een daggie op om hem goed te laten luchten waarna de v.w. weer in de stalling zetten.
Een caravan vind ik iets voor ons als met pensioen gaan....of zoiets...
Ik denk dat je met een Camplet een goeie vouwwagen koop die ook nog eens redelijk waardevast is.
Maar die keus is gewoon aan jullie.
Mocht je die van ons eens willen bekijken en voor praktische tips over een Camplet kun je rustig komen kijken zonder dat je een verkoper in je nek hebt, stuur dan maar even een prive mailtje naar ons.
Groetjes Marcel
Ik maak de haringen wel schoon met water, geen sopje,,ik denk aan de natuur he :#
Ik wil gewoon oogverblindende haringen in de grond slaan op het klapweekend en op vakantie...waarom :? Tja minder grond aan de haringen dus minder gewicht mee :H..en bij uitpakken geen zandsteentjes tussen je handen etc......en ben gewoon zuinig op me klapper :J :# :# :#
Wij hebben gekozen tussen de Camplet en de Jametic. Uiteindelijk heeft de Jametic gewonnen. Die heeft namelijk een inritsbaar grondzeil. De Camplet leek ons wat te tochterig omdat de rent niet rondom aan de grond zat. Het kan ook in de zomer behoorlijk koud zijn en dan is een tochtvrije tent erg plezierig. De scharnierende keuken vonden we wel heel handig van de Camplet. Maar de Jametic heeft daarentegen beduidend meer bergruimte in de wagen. Ook heeft de Jametic 2 lattenbodems die erg goed liggen. De Camplet heeft die niet. wellicht tegen een forse meerprijs. Je slaapt in de Camplet op het ronde deksel. Je spullen worden op den duur klef door het vocht omdat er geen ventilatie is. De Jametic is weer hoger waardoor onze dochter kan slapen in een ondertent. die mogelijkheid heeft de Camplet weer niet. Ga gewoon eens vergelijken bij dealers. Het opzetten is vergelijkbaar. Verder leverde Jamet gratis een hele mooie Adventure luifel erbij. Al met al voor ons aantrekkelijker. Ook financieel.
Gefeliciteerd met de keuze voor de Jamet.
Overigens worden bij ons de grondharingen ook altijd weer schoon en droog ingepakt, gaan ze wel zo lang mee.
Groetjes,
Rob
Citaat van: jellejawa op februari 07, 2011, 08:33:19 PM
Wij hebben gekozen tussen de Camplet en de Jametic. Uiteindelijk heeft de Jametic gewonnen. Die heeft namelijk een inritsbaar grondzeil. De Camplet leek ons wat te tochterig omdat de rent niet rondom aan de grond zat. Het kan ook in de zomer behoorlijk koud zijn en dan is een tochtvrije tent erg plezierig. De scharnierende keuken vonden we wel heel handig van de Camplet. Maar de Jametic heeft daarentegen beduidend meer bergruimte in de wagen. Ook heeft de Jametic 2 lattenbodems die erg goed liggen. De Camplet heeft die niet. wellicht tegen een forse meerprijs. Je slaapt in de Camplet op het ronde deksel. Je spullen worden op den duur klef door het vocht omdat er geen ventilatie is. De Jametic is weer hoger waardoor onze dochter kan slapen in een ondertent. die mogelijkheid heeft de Camplet weer niet. Ga gewoon eens vergelijken bij dealers. Het opzetten is vergelijkbaar. Verder leverde Jamet gratis een hele mooie Adventure luifel erbij. Al met al voor ons aantrekkelijker. Ook financieel.
Kwa ventilatie ben ik het met je eens en ook wat de lattenbodem betreft. Hoewel de nieuwere en ook de van ons wel meer ventilatie openingen heeft dan de oudere.
Maar dat de tent niet goed aan de grond zat??
Daar hebben we bij onze Concorde geen last van.
K,moet zeggen dat ie bij ons niet tochtig is zeker niet met de tentschort er voor.
Wat de latten bodems betreft, koop er twee bij de Leenbakker voor iets van 50 piek en schroef die erin..ligt prima.
De Jametic is een erg mooie vouwwagen en zij hebben goed gekeken naar de min punten van Camplet en de goede dingen, het klapsysteem over genomen nu Camplet daar geen patent meer op heeft.
Echter, wij konden en kunnen niet zoveel centjes ophoesten om een nieuwere v.w. te kopen.
En! Om een vouwagen uit te proberen hebben wij eerst en oudje (Camplet) gekocht voor 350 Euro.
Hier hebben wij 4 jaar mee gedaan...en verkocht voor 150,-
Zeg nou eerlijk, ga je toch voor bijna nop op vakantie.
Nu hebben we dan een iets betere, met gastencabine en verlengde luifel gekocht voor 1300,-.
Mijn idee voor een goede keus: koop gewoon een v.w. voor een klein bedrag...bevalt ie niet verkoop je em na de vakantie gewoon weer en je weet direct wat wel en niet wilt.
Citaat van: beatleenco op februari 08, 2011, 07:17:03 PM
Daar hebben we bij onze Concorde geen last van.
K,moet zeggen dat ie bij ons niet tochtig is zeker niet met de tentschort er voor.
Wat ik bedoelde is dat de Camplet aan een zijde langs de wagenbak de tent niet doorloopt tot aan de grond. Dit gaf naar onze mening veel grotere kans op wind onder de wagen. De Jametic heeft de tent rondom helemaal tot aan de grond gespannen waardoor deze zo goed als tochtvrij is. Dit naar aanleiding van onze eerste tent die ook behoorlijk tochtte.
Maar de Jamet heeft toch geen vast deksel of zijn er types met een vast deksel?
Citaat van: lolliejoke op februari 08, 2011, 08:32:45 PM
Maar de Jamet heeft toch geen vast deksel of zijn er types met een vast deksel?
Jamet heeft de Liberty gehad. Deze heeft een vast deksel die op de grond komt te liggen. Rondom zit er tentdoek. De wagen heeft 2 slaapplaatsen. Er kan een voortent aanvastgemaakt worden. Dit type wordt nu niet meer gemaakt, maar zijn nog wel 2e hands te koop. Bijv. http://www.bodoet.nl/0000009b7211ab807.html (http://www.bodoet.nl/0000009b7211ab807.html)
Ja die ziet er ook niet raar uit iemand die hier ervaringen mee heeft. Het zal moeilijk worden om hier de fietsen op te zetten denk ik.
Mvg Rene
Citaat van: lolliejoke op februari 08, 2011, 09:31:04 PM
Het zal moeilijk worden om hier de fietsen op te zetten denk ik.
Dat zal wel meevalen als je de folder bekijkt
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met de holtkamper flyer dit is ook nog een optie
Citaat van: lolliejoke op maart 04, 2011, 10:08:29 PM
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met de holtkamper flyer dit is ook nog een optie
volgens mij zijn er hier wel een paar te vinden :H :H
Gevonden!!!
:#
Heet is nu zo laat dat ik niet even de hele thread heb nagelezen. Sorry.
Waar zijn jullie naar op zoek dat je de HK Flyer als optie meeneemt. Misschien kan ik wat voor en nadelen, ten opzichte van wat je zou willen, kunnen aangeven.
Nog een ex HK flyer eigenaar die wel wil antwoorden.
Msschien kan je hier http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,5726.0.html (http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,5726.0.html)lezen gaat allemaal over Flyer!
Dit zijn tot nu de opties het gaat dan wel over de modellen van ongeveer 1993
Combi-camp family
Holtkamper flyer
Ben ook nog op google aan het zoeken naar een filmpje van het opzetten van een roadmaster midi s maar ik kan er niet veel over vinden
Mvg Rene
Citaat van: lolliejoke op maart 07, 2011, 08:48:22 PM
Dit zijn tot nu de opties het gaat dan wel over de modellen van ongeveer 1993
Combi-camp family
Holtkamper flyer
Ben ook nog op google aan het zoeken naar een filmpje van het opzetten van een roadmaster midi s maar ik kan er niet veel over vinden
Mvg Rene
Rene,
het opzetsysteemis het zelfde als de family S. Alle stokken zijn het zelfde. Dus je kunt ze gewoon een voor een gebruiken.
Alleen de vaste deksel zal je waarschijnlijk met twee personen moeten open klappen. De rest kan 1 persoon doen..
greetzz mr.roadmaster
Hallo,
We zijn er nog steeds niet uit en krijgen steeds meer opties we kwamen nu een raclet allegra de luxe tegen wat zijn jullie bevindingen hierover kwaliteit en opzetten enz.
dit zijn de opties tot nu toe:
Combi-camp
Holtkamper flyer van 1994
Roadmaster midi-s van 2000
Mvg Re.e
Is een Zambezi misschien iets? :O
Citaat van: Parker700 op maart 13, 2011, 10:02:17 PM
Is een Zambezi misschien iets? :O
Dan mag ik ook: Cabanon? :O :O
@ Parker Zambezi is ons iets te duur
@ Qwaqa Cabanon is toch niet met een vast deksel
Mvg Rene
Een Trigano Alpha? Volgens het bedrijf waar wij zijn geweest de voordelen en de kwaliteit van de combi camp, maar dan voor de juiste prijs. Wij overwegen sterk om tot aanschaf van dat type over te gaan.
Groet,
Wijnand.
Nou, de Alpha heb ik ook van dichtbij mogen aanschouwen. Lijkt best een goede wagen, maar is zeker niet de Combi-Camp kwaliteit. Maar: ga vooral er zelf naar kijken, want er zit een fors prijsverschil in en voor veel mensen is het prijsverschil misschien doorslaggevend (je gaat tenslotte maar een beperkte tijd per jaar op vakantie).
@wijnand & CEO de trigano alpha is inderdaad een mooie wagen maar die is net nieuw dus voor ons niet te betalen.
Hoe is de Raclet Allegra de luxe kwalitatief en met opzetten
Mvg Rene
Moeilijk he, kiezen?
Ik kan je helaas niet helpen met je laatste vraag.
@ Mieke inderdaad kiezen is wel moeilijk maar zaterdag eerst een roadmaster midi-s bekijken
Citaat van: lolliejoke op maart 17, 2011, 09:22:07 PM
@ Mieke inderdaad kiezen is wel moeilijk maar zaterdag eerst een roadmaster midi-s bekijken
:K :K :K :#
We zijn de trotse bezitters geworden van een roadmaster midi-s van 2000 blauw met ecru
iedereen bedankt voor de ideeen en de informatie
Mvg Rene
Mooi dat het gelukt is, gefeliciteerd :J
Veel plezier ermee W:
Citaat van: lolliejoke op maart 19, 2011, 08:08:36 PM
We zijn de trotse bezitters geworden van een roadmaster midi-s van 2000 blauw met ecru
iedereen bedankt voor de ideeen en de informatie
Mvg Rene
Join the Family :K :K :K
Veel plezier ermee
Een goede tip,
Laat hem nakijken in Goirle kost niet veel en je gaat een stuk zekerder op weg.
Vraag je meteen ff of ie een opzet instructie kan geven...
Ps waar heb je hem gekocht?
greetzz Mr.Roadmaster
veel plezier met je keuze!
Wat heeft de doorslag gegeven om voor deze te gaan?
@ mr.roadmaster we hebben hem via marktplaats gekocht in Stadskanaal komen zelf uit Leek dus Goirle is niet echt in de buurt het waren de eerste eigenaars en waren er zeer zuinig mee en ze hebben ons laten zien hoe je de vouwwagen opzet en hoe alles werkt is niet echt moeilijk
@ Mieke De prijs stond ons aan en hij ziet er heel netjes uit en niet moeilijk om op te zetten natuurlijk zijn er makkelijkere wagens maar die zijn ook duurder
Welkom in als vouwwagen eigenaar.