(http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?action=dlattach;topic=9051.0;attach=6919;image)
Kent iemand de functie van het zwarte dopje op het chassis waaruit een stroomdraad komt, links van de stekker?
Waar komt die draad vandaan of waar gaat die heen?
Ik neem aan dat je de kabel kunt volgen.
Klinkt als een aardedraad?
Sent from my Flying MM X10 using Tapatalk
Ik heb de wagen nog niet maar zag het in de showroom. Aarde zou kunnen.. Zal het anders tijdens het afhalen vragen.
Hoi GJT, bij is het de 12 Volt aansluiting voor je koelbox. Zal bij jullie denk ik niet anders zijn. Je hebt in Emmen alle tijd om het nog even na te vragen :)
Dat is idd de 12v extern aansluiting.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ok, dank
Hij wordt gevoed vanuit de stekker/auto neem ik aan? Maar hoe krijg je de 12v draad van de koelkast dan hier. Lijkt me niet echt waterdicht tijdens het rijden met een 12v stekker?
dan hoort er ook een 12v-stekker dichtbij te zitten. (indien dit de continu stroom voor de "koelkast" is zodat deze tijdens het rijden ook werkt)
Citaat van: Swede op juli 01, 2012, 08:32:25 PM
dan hoort er ook een 12v-stekker dichtbij te zitten. (indien dit de continu stroom voor de "koelkast" is zodat deze tijdens het rijden ook werkt)
Bij de Kyte mag de koelkast niet aan als deze ingeklapt is en dus ook niet tijdens het rijden. De koelkast kan zijn warmte nl. niet kwijt.
Citaat van: Alberik op juli 01, 2012, 09:05:40 PM
Bij de Kyte mag de koelkast niet aan als deze ingeklapt is en dus ook niet tijdens het rijden. De koelkast kan zijn warmte nl. niet kwijt.
Ah ok,
Dat verklaart de aansluiting hier. Zou alleen niet weten waarom je hem dan nog op 12v wilt gebruiken... gas en 230v koelt een stuk beter. Wellicht voor het werken met accu's?
Misschien dat deze basis-trailer ook gebruikt wordt voor de Cocoon, waar wel een onderweg-laadbare-koelkast op kan?
(wilde gok)
bij de cocoon is er idd (minimale) ventilatie tijdens het rijden.
gas of 230v koelt idd beter maar is tijdens het rijden niet zo makkelijk :J