Gas aansluiting keuken

Gestart door Palafima, juli 14, 2013, 05:50:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

Palafima

In de keuken van onze Trigano hebben we een aansluiting voor het gas welke niet op onze huidige gasfles past(BP light). Iemand een idee? Is deze drukregelaar voor de welbekende blauwe gasflessen?

Zie foto!

RENVE

Zou best eens op een campingaz-tankje kunnen passen, aangezien het een onderaansluiting heeft en het om 29mbar gaat (campingaz is geloof ik 30 mbar, maar dat maakt vast niet zoveel uit, toch?). Misschien helpt een foto van de onderaansluiting?
In één klap schatrijk!

bosi

Deze reduceer is gewoon geschikt voor campingaz, is alleen niet origineel van campingaz.  Dus gewoon gebruiken.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 4 Beta

olaf

Ziet er exact zo uit als die ik op de 907 heb zitten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
The need for the many outweigh the needs of the few

bensi

Volgens mij heb je zo iets nodig,zelfde als voor de welbekende groene 5kg flessen

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Yella

Is inderdaad voor de CampinGaz flessen. Een andere kost je rond de 7 euro.
Onlangs overigens eentje gekocht voor onze groene fles. Daarop stond ook 29 Mbar. ipv 30 Mbar. Maakt niets uit. Met 50 Mbar werkt je keuken ook gewoon. Je pitjes zullen iets harder branden.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Palafima

Dus gewoon een nieuwe drukverdeler kopen voor 7 euro? Gasfles zit nog half vol dus beetje zonde....