Aanmelding voorjaarsweekend 2011

Gestart door Alex, oktober 10, 2010, 09:08:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

Alex

Ik kan het beter voor je regelen als het goed is.

Plek nummer 36 komt niet.
Hier willen Marcel en Susanne graag staan dus hun plek komt vrij.
Dus als alles goed gaat krijg je plek nummer 43
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

geregeld dus...
wie komt er nog meer...waar we iets voor kunnen betekenen?????

Gnoric

Ja natuurlijk mag je dat regelen ! Heeeel graag zelfs ! ... als was het al geregeld volgens Mr. Roadms  ;)

Gelijk aangepast in

1: Bonny en Alex,Annemiek (9) en Jasper(7) met een Holtkamper cocoon 2011 - Plaats 34
2: Anne-Marie en Richard , Rory (8 ) met Roadmaster Family S 2007 - Plaats 33
3: ----------------
4: Wilma, Edward, Roan (10) en Ard (7) met Conway Cortina (1997) - plaats 35
5: Nout, Rianne, Valérie (10) en Jurriën (7) met Trigano Odyssee (1997) - Plaats 37
6. Thomas, Els, en de drie kinderen Yumi (7-dan 8 ), Siebe (6) en Yona (3-dan 4)/ Holtkamper Flyer 2008
7: Ivo, Marjolijn, Sanne (5) en Ilse (2) met een Trigano Oceane (2004) - Plaats 42
8: Marco, Debby, Stephen (16 dan 17) en Dylan (14) met een Roadmaster family s  (2011) - Plaats 40
9: Almer en Ria,Cornelis(13),Marleen(10) met de JAMET Arizona 2007. - Plaats 41
10. Marcel, Susanne, Iselda (7) en Tycho(5) met de Holtkamper Flyer (2008) - Plaats  36
11. Caspar, Francis, Kelly (13), Sander (12) en Marcel (9) met een..... - Plaats 44
12. Peter, judith, Jarno ( 8 ) en Doina (2) met een Alpenkreuzer  Plaats 45
13. Jack, Marianne, Jamie (11) en Levy (3) met een Jamet LouissianaPlaats 47
14. Melinda, Sven (10) en Twan ( 8 ) én Wendy, Bjarne ( 8 ) en Marit (6) met een Alpen Kreuzer  - Plaats 46
15.Petra en Marcel (vind 2,50 voor een hond erg duur hoor)de waard met als het mag 4 honden(vanaf 2 juni) plaats 6 (rustig plekje hopelijk)
16.Peter,Margreet en Joyce (13) en Jacky de Jack Russel met Conway Classic  (vanaf 2 juni) - plaats 31
17.Jurian,Suzannee,Jesse(5)en Luuk(3) Rens(0) met een Roadmaster(2002)plaats 5
18. Walter en Ilona met de jamet louisiana uit 1994 plaats 4
19. Martin, Renate en Melissa ( wordt 2 op 4 juni ) met een Scout Pivo plaats 3
20. Willy, Frans, Tamara, Pristen (6)met een Trigano Chantilly van 2003plaats 2
21. Leon, Minke, Bram (bijna 4) en Jildou (bijna 1) met een Roadmaster Family S 2003, plaats 21
22. Henk en Carmen ,Reynout (3) en Alexander (1)met een Holtkamper Kyte plaats 20
23:Gert Jan, Leonie en Hiske (2 jaar) met een Cabanon Mercury plaats 19
24:Willem en Janette ,Anisa (10),Britt (8  )Emma (6 ) Alpenkreuzer plaats 17
25:Joeri, Emily, Nils (2) en Sven (1) met een Cabanon Neptune 2008 - plaats 18
26:Ineke & Ben - Smitveld Ruebist - Plaats 14
27: Erik, Anoeska, Rutger (10), Isa (10) met een Roadmaster Family S - plaats 73
28: Arno, Corine, Yannick (4), Celine (1) met een Jamet Louisiana 1998 - plaats in overleg wordt het 43 we komen woensdag,eind v/d middag

Enorm kei goed gaaf leuk   :> ! Goed geregeld zo. Nou hoop ik ook dak ook weer anderen kan helpen :P :J

Alex

Alleen als je mee wilt doen met de bbq moet je even voor je eigen vlees zorgen.
Want die is al besteld.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Gnoric

Citaat van: Alex op mei 29, 2011, 09:21:40 PM
Alleen als je mee wilt doen met de bbq moet je even voor je eigen vlees zorgen.
Want die is al besteld.

Tof dat je dat even onder de aandacht brengt, Alex. We willen wel met de BBQ van de partij zijn, vlees regelen we zelf.
Voor de snuisterijen er omheen contact ik wel ff de organisatoren wat er mogelijk is zoals bijvoorbeeld saus/stokbrood o.i.d, komt helemaal goed !

Sowieso bedankt !

Miss BBQ

Op welk plekje staat de nr. 6 van de lijst eigenlijk??

Klavertjes

Citaat van: Miss BBQ op mei 29, 2011, 09:55:29 PM
Op welk plekje staat de nr. 6 van de lijst eigenlijk??

Ben uit gegaan van 38 maar zij zijn niet meer online geweest hier sinds aanmeld posting...
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

KlapJoeri

zijn er nog mensen die liever niet op het grote veld willen staan en willen ruilen??
:#

wij hebben plaats 18
The cold never bothered me anyway.....

Miss BBQ

Je zou plaats 49 of 50 kunnen vragen  ::) ::), zijn twee cara...... met een seizoensplaats (krijgen ze misschien anders spijt van) :W :W

thomas.vanlangenhove

Beste allen,

Net de dokter over de vloer gekregen: ik ben geveld door een hernia. Rugpijn dus, lang in de auto zitten werd me verboden...

Ik kan dus niet komen. Nu had ik onze plaats al lang gereserveerd en betaald. Misschien kan ik die plaats nog kwijt, laat ons zeggen tegen ongeveer halve prijs: 39 euro voor plaats 39, een mooi plaatsje te midden van de andere vouwwagen-mensen

Stuurt u me een mailtje, of belt u me even, dat lijkt me handiger gezien de tijd die ons nog rest:

thomas.van.langenhove@telenet.be
0032499593843

Veel plezier dit weekend!
Stuurt u me een mailtje, of belt u me even, dat lijkt me handiger gezien de tijd die ons nog rest:

thomas.van.langenhove@telenet.be
0032499593843

Veel plezier dit weekend!

Klavertjes

@Thomas, dat is flink pech hebben!
Voor hoeveel nachten is jullie reservering?

Aankomst op do. denk ik?

Ben zelf voorzien, maar dat het duidelijk is voor ge?nteresseerden!

bensi

Dat is inderdaad balen zeg. Maar in 1e plaats sterkte met de hernia, da's niet fijn. 

hopelijk kan iemand die plek nog van je overnemen.
@ De Klavertjes;
De reserveringen lopen volgens mij allemaal van woensdag t/m zondag. Wij gaan op zaterdag weg maar hebben ook gewoon het Hemelvaart arrangement geboekt.

Thomas, nogmaals sterkte.

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Klavertjes

bij ons niet, vandaar mijn vraag...

KlapJoeri

hoeft niet van woensdag tot zondag, wij hebben bijvoorbeeld van donderdag tot maandag...
The cold never bothered me anyway.....

muis

Thomas, heel veel sterkte en jammer dat je niet mee kunt, wie weet een volgende keer.