Matrassen Alpenkreuzer Allure

Gestart door CoenDapper, april 13, 2014, 03:08:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

CoenDapper

Hoi Allemaal,

Ik ben sinds twee weken de trotse bezitter van een Alpenkreuzer Allure.
Volgens mij is hij gebouwd in 2003. Zeker weten doe ik het niet. Ik wil graag andere matrassen aanschaffen want de matrassen die er nu in liggen hebben hun beste tijd wel gehad.
Wie kan mij een tip geven. Ik ben twee meter lang en mijn vrouw is 1 mtr 73. We hebben twee kids die aan de andere kant gaan slapen. Volgens mij is het sowieso handiger om voor mijn lange lijf een luchtbed mee te nemen die ik in de voortent leg. Maar ik wil ook dat vrouw en kinderen goed slapen. Welk formaat en dikte kan ik gebruiken?

Groet van Coen

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

klapkoare

Tjaa... ik ben 1 90 en mijn Prestige kan max een 190 matras in...
De keuze is niet moeilijk...voor mij (en weet gelijk dat ik niet het maximale comfort zal halen)

Ik koop bij de Jysk 2 types matrassen ..  de 30 euro en 45 euro matrasjes... is een SG20 en een sg 30 koudschuim matrasje
Deze twee ga ik stapelen.

Dan heb ik een 10 cm dikke matras van redelijke stijfheid..gewone hoezen erom heen en pitten maar... Snel beter dan de noppenschuim matrasjes die je links en rechts aangeboden krijgt bij de div. campingspul boeren...of de bedden in gehuurde "mobile homes" op de camping.
Klik op het URL wereldbolletje om het ontwerpen en de bouw van mijn kampeer aanhanger (of Trailer Tent) te volgen.
Een meer jaren plan om uiteindelijk als "Overlander" de aarde te ontdekken.

minko

wij hebben bij de Ikea matrassen gezien van het merk Malfors een nieuwe in het assortiment   die zijn 12 cm dik en komen in verschillende maten de vraag is alleen gaat die nog dicht morgen even op meten dan weten we meer, laat het even weten of alles past misschien een tip...