Zelfbouw keuken

Gestart door Masjimo, augustus 09, 2012, 09:48:31 AM

Vorige topic - Volgende topic

Masjimo

Als nieuweling op het forum even de weg kwijt, maar inmiddels gevonden;

Hierbij een fotootje van m'n eigengebouwde keukenblok, na jaren van gebruik ga ik hem deze winter stevig beetpakken en een nieuwe look geven.

Leuk om al die knutselaars zo bij elkaar te zien!

Het opruimen van de koelbox vond ik altijd een probleem vandaar het uitschuifbaar plankje er boven; kan alles gewoon blijven staan. Watertanks hangen onder de Flyer; pompje erin die het oppompt naar het keukenblok :>; Gasfles liever los in het gangpad, staat gewoon op de grond. Let op de koffiefilterzakjes, met klitteband afsluiten anders liggen ze bij het sluiten op de grond :H

Alle tips zijn welkom!! W:

gaan

Ziet er erg goed uit, vooral die uitschuifplank boven de koelbox had ik niet eerder gezien.
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Mieke

ZIet er een zee aan bergruimte uit. Waar zit je gasfles?

Masjimo

Ik heb een snelkoppeling aan de buitenzijde van de VW(voorkant) gemaakt; de gasfles staat in het bankje dan; middels een korte slang wordt het keukenblok aangesloten.
Eenmaal op de camping staat de gasfles onder de keuken en wordt er ook weer middels een snelkoppeling op de keuken aangesloten.

Het bakje met de messen, lepels en vorken kant naar achteren worden geschoven waardoor de bestekbak er onder beter berijkbaar is!

Gr

C5CCV

Oei, oei, dat ik zelf niet aan zo'n uitschuifplankje gedacht heb.............. ::)
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,8309.0.html

Goede oplossing! (wellicht kan ik er nog iets mee....)