Super gt met alleen een luifel.

Gestart door fbmb, maart 16, 2016, 10:04:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

fbmb

Hallo,

Al enige tijd lees ik met veel plezier mee op het forum.
Nu is het zo dat ik een ak super gt kan krijgen, alleen is niet bekend of deze ook alleen met de luifel opgezet kan worden.
Als we deze zomer met deze wagen zouden gaan kamperen is dat aan de Middelandse zee dus een dichte voortent is dan wat overdreven. We zijn maar met 2 personen dus alleen de wagentent dicht is voor ons genoeg. De rest willen we zo veel mogelijk open. Is dit met deze wagen te realiseren?

Alvast bedankt.

Gr Freek

muis

http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?board=139.20
In dit topic staat een informatieboekje in verschillende delen.  Waarschijnlijk staat het daar wel in  :J

fbmb

Hoi muis,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik had de folders al eens gelezen, het enige wat ik zie is "kompleet opgebouwd met voortent en luifel...". Zal het ook zonder voortent werken of is deze aan de wagentent vastgenaaid?

muis

Via mn telefoon zijn de bijlagen lastig te openen maar als ik naar de afbeeldingen kijk op google is de voortent los. Misschien is er een aanpassing nodig van de buizen om één en ander op elkaar aan te sluiten. Dit hebben wij ook gedaan bij onze vorige vouwwagen.

Kijk ook even hoeveel je kunt oprollen van de voortent,  bij sommige wagens kun je voor en zijkant omhoog doen waardoor een open geheel ontstaat.

Succes

floris1400

hoi
ik heb ook een ak super gt
heb nog nooit alleen de luifel op gezet,maar het kan wel

fbmb

Kijk goed te weten!

Bedankt voor de reacties.

Tom

Wij hebben ook een Super Gt gehad en ik dacht me te herinneren dat er 2 ritsen aan de wagenbak vast zaten, 1 voor de voortent en 1 voor de luifel.