bijtippen roadmaster

Gestart door Drempelvrees, februari 16, 2014, 08:00:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

Drempelvrees

Hallo, ik heb even een vraagje maar weet niet of deze hier thuishoort:

ik ben eigenlijk op zoek naar lak om een paar plekjes op de vouwwagen bij te tippen.

Weet iemand of die ergens te verkrijgen is??

peter123456

alleen  bij roadmaster in goirle af te halen, mag niet verstuurd worden.................. KK.

Peter

nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

jackodb

In principe inderdaad alleen bij Roadmaster zelf.

Maar als het alleen om bijtippen gaat, zou ik een beetje kleurverschil wel kunnen accepteren.

Alex

Het nadeel is dat Roadmaster geen RAL nummer gebruikt.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Drempelvrees

Eindhoven naar Goirle is niet de afstand dus rijd er wel een keertje langs, bedankt voor de reacties

villeke

Onzin m.i.  Struckman in Rotterdam is RM dealer en heeft lakstiftjes. En er zullen er vast meer zijn. Inderdaad geen ral maar dat hoeft geen probleem te zijn.

olaf

Als om bij stippen gaat kun je dat met een lak stiftje doen.
Oppervlak wel goed schoon maken.

Ik heb afgelopen zomer een deel van de keuken bijgewerkt.

Eest schoon gemaakt en een speciaal goedje er op gesmeerd om roest tegen te gaan.
vervolgens in de primer waarna afgelakt.

Ik heb de originele lak gebruikt en toch nog wel redelijk kleur verschil.  :(
The need for the many outweigh the needs of the few

Drikusniet

Kun je de kleur niet laten scanen bij iemand die de verf op kleur kan mengen? Dan worden ook verkleuringen door bijvoorbeeld veroudering meegenomen. Heb je een grotere kans dat het niet (teveel) verschilt.