mei vakantie

Gestart door Marnix van Bruchem, april 14, 2013, 02:49:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marnix van Bruchem

Hallo medeklappers,

Ik heb een vraag voor over kamperen in de meivakantie. We willen graag weg met onze Jamet (voor de eerste keer) in de meivakantie. Maar we weten niet zo goed of we moeten wachten met boeken of gewoon doen zeg maar.
We willen evt ergens aan de kust. Hebben ook een mini camping gevonden die aan al onze wensen voldoet. Maar ze hebben nog maar 1 plaats vrij.... We zijn nog wat onervaren.
Dus tips zijn van harte welkom!

Alvast bedankt. Marnix

C5CCV

Als je weet wat je wilt zou ik gewoon boeken. Je kunt wachten totdat je weet of het weer goed is (dus kort van tevoren), maar dan is het twijfelachtig of je krijgt wat je wilt.

jari

Kijk als er nog maar 1 plekje is zou ik gewoon boeken. En het weer... Ja dat heb je nooit voor het uitkiezen. En joh het is gewoon een feit zodra het droog is zit je meestal buiten. En als het regent... ach dan heb je die ervaring ook gelijk een keer en daar kan je ook weer je voordeel mee doen. Gewoon lekker gaan en genieten
Jevipro

Womo

Wil je dan nog langer wachten voordat je eindelijk met de nieuwe vw op pad kunt? Gewoon gaan! Veel plezier.

RENVE

Gewoon doen!

Wij gaan met pinksteren voor het eerst met onze vouwwagen kamperen (kannie wachten!). In NL, dus ook geen goed-weer-garantie. Maar voor ons het ideale moment om hem uit te proberen voor we in de zomer wat langer en verder weg gaan. Lijkt mij wel prettig, weet je gelijk of je alles compleet hebt.

Laat je ons weten wat het wordt? Succes!
In één klap schatrijk!

Mieke

Wij gaan met de pubers naar Duinrell. Niet echt ons ding maar de pubers kan je daar gewoon loslaten en zij kunnen dan hangen en hun ding doen in het pretpark en het zwembad. Wij gaan dan fietsen en Leiden onveilig maken. Voor ons is Nederland het buitenland  :#

Marnix van Bruchem

Wat een geweldige reacties!!!
Inmiddels hebben we besloten gewoon te gaan! Vooral om te ervaren hoe het precies is en wat we evt missen voor we in Augustus naar zuid- frankrijk afreizen.

Iedereen bedankt ik laat nog weten hoe we het hebben gehad!

RENVE

In één klap schatrijk!