Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Update malawi  (gelezen 2913 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dennismaus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 69
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi
Update malawi
« Gepost op: februari 16, 2013, 08:57:07 pm »

Wij waren vrijdag avond bij de Wit om een vloerkleed voor in de luifel te kopen. En zijn natuurlijk even gaan kijken bij de vouwwagens. Eerst even langs de malawi natuurlijk. En daar zag ik meteen dat er een aanpassing is gedaan aan de manier waarop het wagenschort aan de bak vast zit. Bij ons model is dit nog met bhv klitteband, maar op de nieuwe zit nu een strip waar je het wagenschort in kan schuiven. Dt gaat op dezelfde manier als een luifel aan een caravan.

Terwijl wij daar in de vouwwagen stonden werden we vriendelijk te woord gestaan door een medewerker van de Wit. Hij gaf aan dat het inderdaad nieuw was en dat het ook bij onze vouwwagen aangepast kan worden.

Ik denk dat we het wel laten aanpassen na ons eerste weekend in het voorjaar. Dan kunnen we het kuipgrondzeil makkelijk even daar afgeven. De strip maak ik zelf wel vast.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Update malawi
« Reactie #1 Gepost op: februari 16, 2013, 11:54:21 pm »

Ga je het bij de Wit laten aanpassen? Laat je even weten hoeveel het kost en hoe het bevalt?
Gelogd

dennismaus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 69
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi
Re: Update malawi
« Reactie #2 Gepost op: april 15, 2013, 06:17:51 pm »

Vandaag even contact gehad met de Wit, kosten voor het aanpassen zijn rond de 30 euro. Dat is alleen het aanpassen van het wagenschort. Ik maak zelf de caravanrail aan de vouwwagen vast. De rail moet nog apart gekocht worden. Daarvan wist men bij de vouwwagen afdeling niet precies wat dat kost. Ik verwacht dat iets van 50 euro zal zijn.

Wat me opvalt is dat ik vanmorgen een mailtje verzonden heb en dat er binnen een half uur al gebeld werd om het een en ander uit te leggen. Super klant gericht noem ik dat super!
Gelogd

dennismaus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 69
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi
Re: Update malawi
« Reactie #3 Gepost op: mei 14, 2013, 05:42:33 pm »

Even een update over het wagenschort/kuipgrondzeil. We hebben 1,5 week geleden op vrijdag het grondzeil naar de Wit gebracht. Zodat de caravan pees in het schort gestikt kon worden. Kosten met terug sturen naar ons huis was iets meer dan 30 euro. Meteen even naar de overkant gelopen en daar een caravan rails gekocht. Eentje met de geul voor de pees naar beneden. Deze ga ik donderdag op de vouwwagen maken met popnagels. Ik zal nog wat foto's maken als het erop zit. Dan komen de totale kosten op iets van 50 euro. En dan gaan we toch echt met pinksteren kijken of de malawi waterdicht is hahaha.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.360
  • Merk: kampeermiddel : CCCX
Re: Update malawi
« Reactie #4 Gepost op: mei 14, 2013, 06:09:39 pm »

Mooie oplossing voor een meer dan nette prijs; die klittenbandrondjes vond ik maar niets.
Gelogd

dennismaus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 69
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi
Re: Update malawi
« Reactie #5 Gepost op: mei 14, 2013, 08:21:48 pm »

Overigens is op de nieuwe Malawi het nu toch weer met klittenband gedaan. Alleen is het nu een strip over de gehele breedte van de wagenbak. De oplossing zoals ik dus aan het maken ben was het voorstel van de Wit aan Cabanon. Cabanon heeft er echter voor gekozen om er toch klittenband op te maken. Wat ik overigens zoals het nu zit ook een prima oplossing vind. Maar dit was niet makkelijk te maken op onze wagen. En dit kan ik zelf doen.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal