naaf

Gestart door sheila snoep, mei 25, 2013, 10:23:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

sheila snoep

ik ben op zoek naar een naaf voor mijn ak senior
wie weet raad?

mvg,

sheila

muis

Als je weet welk type het is zou ik het eens proberen bij iemand die onderhoud doet aan aanhangers / vouwwagens

sheila snoep

Citaat van: muis op mei 26, 2013, 11:10:26 AM
Als je weet welk type het is zou ik het eens proberen bij iemand die onderhoud doet aan aanhangers / vouwwagens
ja die wet ik da's een alpenkreuzer senior,jaar weet ik niet,zal dat idd eens proberen
misschien is het wel een standaard iets...

dank je

berkevelda

Onder onze AK Parade uit 2004 lag een KNOTT onderstel (en as) wellicht dat dat ook bij die van jou is.

Hier: http://www.knott-group.com/nl/  kun je een leverancier vinden welke het dichtst bij je in de buurt is. Zo heb ik ook een carrosseriebouwer gevonden om de wagen geschikt te maken voor een Tempo 100 keuring (schokdemper montage).

Succes er mee.

cahummel

De Alpen Kreuzer Senior staat op het onderstel van een Trabant. Wat je zou kunnen proberen als je niets vindt is even in Duitsland proberen (meer Trabants), of anders vragen bij de firma Swiba op www.swiba.nl . Die heeft heel veel Alpen Kreuzer onderdelen, en als die het niet heeft weet hij vaak waar je het wel vandaan kunt halen.

sheila snoep

Nou operatie ak senior update:

Het blijft een ongeremde, aangezien je dit type tot 400kg mag laden moet dat goed komen.
Morgen wel even een staalkabel kopen want  die is wel verplicht bij ongeremde aanhangers.
Ik heb navraag gedaan bij swiba maar hij zei dat ik dan beter een andere vw kan kopen,naaf kost ongeveer 250 euro.
En aangezien ik m gratis heb wil er ik er zo  min mogelijk aan uitgeven!
Ik zal snel foto's erop zetten hoe de ak senior helemaal staat!

Bedankt voor jullie info en reacties.