Droogmolen op de dissel

Gestart door Frankie, mei 11, 2014, 08:44:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

jozefien

Een rekje op de dissel zou voor mij niks wezen. Op sommige campings ben ik hele dagen met mijn rekje aan het slepen. Om elk zonnestraatje mee te pikken. Bij regen staat het onder de luifel en als we zelf niet in de tent zitten dan zet ik het weer binnen. Voor mij zou een rekje met wielen het handigste zijn.

KlapJoeri

Citaat van: jozefien op mei 16, 2014, 11:10:03 PM
Een rekje op de dissel zou voor mij niks wezen. Op sommige campings ben ik hele dagen met mijn rekje aan het slepen. Om elk zonnestraatje mee te pikken. Bij regen staat het onder de luifel en als we zelf niet in de tent zitten dan zet ik het weer binnen. Voor mij zou een rekje met wielen het handigste zijn.
Wij verplaatsen hem ook zo.
Maar op wielen kan omwaaien, ons rekje zet je vast met haringen.
The cold never bothered me anyway.....

Yella

Momenteel leuk staand rekje in de aanbieding bij Blokker voor tientje. Ondanks de afmetingen, zijn ze superplat en past altijd wel ergens onder, tussen of op.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Drees

Ik hou het bij een stuk touw, tussen de bomen of, zoals in de regenachtige meivakantie, onder de luifel/voortent. Ik vind dat altijd zo gezellig staan. Hoort voor mij echt bij het kamperen  :J

Hanneke

Gewoon een ring met van die knijpertjes eraan. Prima voor de thee en handdoeken. Alleen voor de badlakens en evt een was span ik een lijntje

Yella

Citaat van: Hanneke op mei 17, 2014, 11:38:33 PM
Gewoon een ring met van die knijpertjes eraan. Prima voor de thee en handdoeken. Alleen voor de badlakens en evt een was span ik een lijntje
Idem.
En voor het ouderwetse kampeergevoel zoals Drees aangeeft.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.