Verschil in laadvermogen Duet en Super GT

Gestart door Robmanzzz, maart 06, 2022, 10:33:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

Robmanzzz

Hallo allemaal!

Dit is mijn eerste post op het forum, alvast dank voor jullie reacties.

Ik ben voornemend om een klassieke Super GT aan te schaffen, zeker vanwege het uiterlijk maar ook de praktische zaken zoals de extra slaapplek en harde bodem staat deze mij zeer aan. Nou hadden mijn ouders ooit een Duet uit dezelfde periode en ik kan me herinneren dat mijn losse (De Waard-tent) prima in het laadgedeelte tussen de wielkasten paste. Ook kon je nog vrij veel spullen achter de luiken bij de wielen proppen enz. Op foto's en in de brochures van de Super GT is het mij niet echt duidelijk of deze grotere wagen OOK 'zoveel' ruimte heeft.

Groet,

Rob

cahummel

Wij hebben een select, dat is hetzelfde wagentje als de duet, maar dan met een deksel. Hebben ook ooit voor een super GT gekeken, maar die had minder laadruimte. Vooral omdat je eigenlijk slaapt op de kar. Je hebt wel een groot luik aan de voorkant, waarlangs je veel bagage naar binnen kunt stoppen. Maar of een de waard tent daar ook door past waag ik te betwijfelen. Als ik in de garage ben zal ik eens kijken in het boekje van onze Select, daar staan als het goed is de maten van alle Alpen kreuzers uit die tijd in.

Tom

Waar je in de folder op de foto ziet dat er 2 stoelen en een tafeltje in het midden zitten. Eigenlijk zijn dat 3 compartimenten. Dus achter elke stoel 1 compartiment waarvan er 1 ook via de voorkant/dissel bereikbaar is en onder het uitschuifbare tafeltje ook, voor ons samen toen genoeg ruimte, met meer mensen wordt het passen en meten maar dan kan je eventueel op het deksel nog spullen kwijt. Vaste keuken was ook handig, verder heerlijke vouwwagen om mee te rijden, onafhankelijk geveerd, stabilisatorstangen en schokbrekers O0