Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Mercury en Columbia nu met geintregeerde lattenbodems  (gelezen 13563 keer)

Olthuis

• Klapperraar
  • **
  • Geslacht: Man
  • Merk: kampeermiddel : Combi-camp Country
Re: Mercury en Columbia nu met geintregeerde lattenbodems
« Reactie #30 Gepost op: juni 09, 2012, 04:51:37 pm »

Gister de nieuwe Mercury opgehaald bij de Wit. Hierbij wat snelle fotootjes van de lattenbodems.

Dat ziet er een stuk beter uit. Heb zelf het 2011 model Columbia met vaste plank en 2 losse lattenbodems. Erg onhandig maar was toen niet anders. Dit had zeker mijn voorkeur gehad.
De open onderkant is misschien een klein nadeel ivm optrekkende kou? (als het dan een keer koud is)

couson

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: juni 10, 2012, 09:11:24 pm »

Optrekkende kou heb je geen last van als je ondertentjes hebt. En als het echt koud is, moet je toch wat warmere slaapzakken hebben. En anders iets korter tegen elkaar aankruipen.  :off

PetraL

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: oktober 24, 2013, 10:32:25 pm »

Wat is de nieuwprijs nu met de aangeboden opties? Hoe lang staat hij opgesteld? Neem in de prijs mee dat om lekker te liggen een behoorlijk  traagschuim opdekmatras een fijne optie zou zijn. Houd rekening met 200 euro.. Dan lig je echter (bijna) als thuis..
De dealer zal wel graag een model met lattenbodem showen dus er moet 10 tot 15% af vind ik..... dit is indien absolute nieuwstaat. Bij showroom sporen 15 tot 20%. Wie niet waagt wie niet wint....  :#
.

Traagschuim opdekmatras van de Ikea???

GJT

• Klap prof
  • Geslacht: Man
  • Merk: kampeermiddel : HK Aero
« Reactie #33 Gepost op: oktober 25, 2013, 11:16:45 am »

Ikea idd.

Let wel, wij hadden een dunner matras dan die jullie geleverd krijgen. Vanaf 2010/2011 zaten er standaard dikkere matrassen in Cabanons. Je hebt dan minder ruimte om deze mee te klappen. In combinatie met de lattenbodems heb je wellicht genoeg aan de standaard matrassen. Dat zou ik eerst proberen.

PetraL

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: oktober 25, 2013, 05:40:24 pm »

Ga ik doen.
Thnx iig voor je antwoord :-)
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal