oprij platen tegen vierkante banden

Gestart door KenJo, november 22, 2013, 10:23:32 AM

Vorige topic - Volgende topic

KenJo

Je leest nog wel eens dat mensen zich zorgen maken over vierkante (afgevlakte) banden als de klapper enige tijd opgeslagen is geweest. Vaak krijg je dan de tip de steunpootjes van de klapper uit te draaien maar nou kwam ik deze oprijplaatjes tegen en dat leek me wel het vermelden waard.

De link:
http://www.tools.vocor.nl/index.php?item=tyre-savers---set-van-2-stuks&action=article&group_id=10000066&aid=2663&lang=NL&utm_source=Nieuwsbrief+-+Vocor+Tools&utm_campaign=5dd59a63c8-nieuwsbrief_sept_212&utm_medium=email&utm_term=0_0d5ba33126-5dd59a63c8-278909225
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

solex

Hoi

Vandaag autodolly's onder de vw gezet.
Kan je mooi alle kanten op om hem goed te zetten en staan de banden van de grond.  8)

Mvgr

Als je schrijffouten vind mag je die houden.

bensi

Citaat van: solex op december 17, 2013, 04:49:24 PM
Hoi

Vandaag autodolly's onder de vw gezet.
Kan je mooi alle kanten op om hem goed te zetten en staan de banden van de grond.  8)
Zo, dat heb je snel geregeld   ;)  Vlotte levering bij Datona 
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

solex

Hoi

Klopt die leveren echt snel en kostenloos.

Een beetje zorg voor dragen kan hij nog wat langer mee,20 jaar vw loos geweest.

Nog eens bedankt voor de hulp.  WW
Mvgr

KlapJoeri

En deze kun je gewoon laten zitten als de klapper achter je auto hangt!! ;)
The cold never bothered me anyway.....

Drees

Hoef je de banden dan niet meer harder op te pompen voordat de vw de stalling in gaat?

olaf

Citaat van: Drees op december 17, 2013, 07:07:57 PM
Hoef je de banden dan niet meer harder op te pompen voordat de vw de stalling in gaat?
Misschien niet onverstandig om de banden wel met iets meer druk weg te zetten.
The need for the many outweigh the needs of the few

vdirk

Halve bar extra kan inderdaad geen kwaad!
To klap or not to klap, that is not a question!

rstouten

Ik heb ze ook van Datona, maar krijg mijn Arizona er met geen mogelijkheid op. Kan iemand mij helpen met tips?

Kien

tientallen jaren caradingen in de schuur gehad (winterstalling) nog nooit een carading op zulke dingen zien staan... Even een paar kilometers rustig rijden en kloar!!!

solex

Citaat van: rstouten op februari 27, 2014, 04:43:08 PM
Ik heb ze ook van Datona, maar krijg mijn Arizona er met geen mogelijkheid op. Kan iemand mij helpen met tips?

Hoi

Vw achter de auto hangen en de autokrik aan een kant onder de as van de vw zetten.
Dollie eronder en laten zakken.
Nummer twee is wat moeilijker,opnieuw krik onder de as zetten,wat uit het center richting het wiel dat omhoog moet en de pootjes van de vw naar beneden draaien als je de krik omhoog draait.
Ik had de fout gemaakt om de vw los erop te willen zetten (zonder aan de auto te hangen),werkt niet aangezien de rem geen nut heeft bij het opkrikken van het tweede wiel.  :I
Mvgr

DrLivingstone

Ik zet de vw op 4 assteunen. De VW staat hierdoor volledig vrij van de grond.