Afmetingen ondertent Cabanon Mercury

Gestart door MvanG, juli 20, 2015, 05:10:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

MvanG

Hoi allemaal,

Al een tijdje lees ik mee op het forum om tot een goede keus te komen voor een vouwwagen voor ons gezin (2 volwassenen, 3 kids van 6, 5 en bijna 1).
Eerst leek de Trigano Odyssee ons ideaal, maar na wat rondkijken vonden we die echt te klein voor ons als gezin. Daarom is onze keus een Cabanon Mercury geworden.

Voor het kopen van de juiste benodigdheden, vraag ik me nu alleen af wat de afmetingen zijn van de ondertent die hierbij gebruikt wordt. Weet iemand wat deze afmetingen zijn? Kan daar een tweepersoons selfinflating matje in?

Gr. Heleen

martijn82

Ik zou je graag helpen maar daar weet ik het antwoord niet op. Kun je niet op de site van Trigano kijken wat de maten zijn?
Bij mijn Roadmaster kan het namelijk wel.

MvanG

Het gaat om de Cabanon. En daar kan ik op internet geen duidelijk antwoord op vinden.

Gr Heleen

muis

Wij hebben een voorloper van de Mercury gehad en daar kregen we een 2 persoons luchtbed altijd net in. Die lag dan wel super strak. Je zou de Wit even kunnen bellen om de precieze maat te vragen  :J

sannie75

Ik heb hier een ondertent liggen, zal hem morgen even opmeten voor je!

sannie75

Heb het even opgemeten voor je en de ondertent is 1,20 m breed.

MvanG

Oké, bedankt voor het meten!!

Gr. Heleen

PetraL

De ondertent is misschien 1m20 breed, maar de ondertent zit tussen de bedpoten en het wiel in. Hierdoor red je de 1m20 niet.

sannie75

Citaat van: PetraL op juli 23, 2015, 11:50:11 PM
De ondertent is misschien 1m20 breed, maar de ondertent zit tussen de bedpoten en het wiel in. Hierdoor red je de 1m20 niet.

Ehh bij ons wel maar wij hebben dan ook bredere bedden in de columbia :P

PetraL

Citaat van: sannie75 op juli 24, 2015, 09:17:01 AM
Ehh bij ons wel maar wij hebben dan ook bredere bedden in de columbia :P

:-)

LL

120 cm luchtbed past precies, ondertent staat wel strak moet echt niet breder zijn :)

Jammer dat het luchtbed zelf uit de verpakking lek was :(

MvanG

Oh, dat is goed om te weten! Bedankt voor de info.
Wat is de maximale afstand die je kunt gebruiken, zo tussen het wiel en de pootjes?

Gr. Heleen