Opstapje

Gestart door PetrusPaulus1972, juni 23, 2014, 04:21:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jerome

Citaat van: Corien op juni 23, 2014, 08:30:50 PM

Wij gebruiken deze voor de tenttrailer Livingstone. Ik ben 1.67 en het gaat prima. Maar of dat ook nog zo is als ik wat minder lenig ben, vraag ik me wel af.  Oordeel van het krukje is wel dat het ingeklapt heel weinig ruimte inneemt.
Ook wij gebruiken deze variant, maar net een beetje hoger. Ook handig bij het luifel over de tent te krijgen bij het afbreken. En voor ons voldoende stevig en stabiel.

Yella

Citaat van: villeke op juni 23, 2014, 09:50:45 PM
Hmm gezien alle reacties is jullie bed echt hoog :)2]
Een idee is trouwens om een lus te maken aan het bedframe, van bv een brede sjorband, op een hoogte die je zelf prettig vindt. Zet je voet er in en je klimt zo in bed. Neemt geen ruimte in en de hoogte kun je zelf afstellen.
Vind die lus maar eens als je het bed slaapdronken 's morgens vroeg uit wilt stappen. Ja, weet het. Naar beneden gaat vanzelf. :#
Het op de foto getoonde trapje is wel van Altrex. Er zijn ook voordeliger versies. En even bij de Gamma o.i.d. een 20 % kortings actie afwachten, ben je ook wel voor rond de 2 tientjes klaar. Heb zo laatst een 5 treeds gekocht voor 45 euro. Prima trap.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

PetrusPaulus1972

Lief zijn jullie he! Maar misschien was ik wel niet duidelijk genoeg. Ik kom met een standaard opstap prima op het standaard bed. Maar ik heb een heerlijke topper geplaatst van een kleine 10cm en dan wordt de opstap te hoog. En in bed klimmen lukt wel maar dan net aan. Uit bed "val" je een stukje niet fijn. Zeker niet met lage rugklachten. En het zou ook het probleem van de luifel oplossen want dan moet ik wel erg overstrekken. Maar het beste is dan toch de twee treden opstap blijkbaar. Mmmmm

Jansje53

Hoi PetrusPaulus, toch even de vraag: wat heb je nu dan als opstapje en hoe hoog is 'ie?

Swede

hier ook zo'n Ikea opstapje als aangegeven door Jansje53. Werkt prima, ook om de luifel over het dak te trekken. Voel me daar toch iets prettiger op dan zo'n klapkrukje.
live life outdoors

Kuipje

Ook wij hebben het ikea-opstapje. Wordt tevens door onze jongste altijd meegesleept naar de afwas, anders kan hij niet bij de spoelbakken :-)

bensi

Citaat van: Jerome op juni 23, 2014, 10:26:42 PM
Ook wij gebruiken deze variant, maar net een beetje hoger. Ook handig bij het luifel over de tent te krijgen bij het afbreken. En voor ons voldoende stevig en stabiel.
Wij hebben ook zoiets,erg stevig en stabiel. Makkelijk plat op te vouwen.Bij ons niet nodig voor het bed maar wel erg makkelijk bij het opzetten en afbreken van bijv. de luifel.   
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Appeltje

Paul, jij heb zoiets toch?
"Home is where the Holtkamper is"

Paulvh

Jansje53

O, dan heb je inderdaad niet zo veel aan mijn tip... Ons opstapjes is lager dan dat je nu al hebt :)33]

Jansje53

... Foutje; ik verwar PetrusPaulus met Paulvh!

Wammes67

Citaat van: Jerome op juni 23, 2014, 10:26:42 PM
Ook wij gebruiken deze variant, voor onze jongste van 5 die nog net te klein is om helemaal zelf in de kampala te klimmen

PetrusPaulus1972

Leuk he al die namen.

PetrusPaulus1972

Ik heb zo'n standaard opstapje die iedereen wel kent. Ik zoek dus hoger. Stevig en als het kan betaalbaar. Foto plaatsen lukt mij niet vanaf m'n IPhone