2e Hands Onderdelen

Gestart door herowebe, maart 01, 2012, 10:50:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

Angel

Ik ben ook wel geinterresseerd in een mailadres. ben nog opzoek naar een slaapcabine die volledig afsluit.

broodje

Hoi ik kreeg deze link van Buzz en ik zou ook graag meer info willen hebben van de hobbyist....  WW ivm afdekzeil en disselkist  trigano odyssee :)

buzz

ik denk dat het deze adverteerder is http://verkopers.marktplaats.nl/12731816 (weet het niet zeker)maar anders stuur een pb naar herowebe voor het telefoonnummer. ik fiets er bijna elke ochtend langs als ik naar mijn werk ga, en ik zie regelmatig disselbakken, dekzeilen, bedplanken enz.

ishirra

Heb net ook een pbtje gestuurd voor het mailadres.  Zoek nog een disselbak, keuken, oplooprem en ben er zeker van dat ik nog wel wat dingetjes tegenkom die ik nodig heb.  Een goede tweedehands is de helft goedkoper als in de winkel dus bespaar ik wel wat geld denk ik.

Boes

klinkt goed, altijd handig om dit soort dingen via het forum te vinden I:

herowebe

Citaat van: buzz op april 09, 2012, 06:45:43 PM
ik denk dat het deze adverteerder is http://verkopers.marktplaats.nl/12731816 (weet het niet zeker)maar anders stuur een pb naar herowebe voor het telefoonnummer. ik fiets er bijna elke ochtend langs als ik naar mijn werk ga, en ik zie regelmatig disselbakken, dekzeilen, bedplanken enz.

Ja, dat klopt het deze meneer!!

Boes

dan heb ik hem al eens gemailt, denk dat bellen sneller is, heb niks meer gehoord van hem.... :N

Paulus67

Hallo,
Heeft er nog iemand het mail-adres of telefoonnummer van deze meneer?
Ik ben op zoek naar een specifieke stang voor mijn Jamet Arizona.

gr.
Paul

Marcel en Quirina

Klik even op de advertentie via marktplaats van 3 jaar geleden en je bent bij hem!

Marcel

herowebe

Wie wat bewaard, die heeft wat......!
Hier is het tel.nr. 06-47939624. Johnny Gabriel
john6932@live.nl

Ik weet niet of het nog actueel is, en of hij nog onderdelen verkoopt!