Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Introductie en info klapweekend  (gelezen 3495 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maike

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 7
  • Merk: kampeermiddel : Trigano odyssee
Introductie en info klapweekend
« Gepost op: mei 05, 2015, 12:52:51 pm »

Goedemiddag,

Gisteren heb ik, na eerst wat meegelezen te hebben, ons aangemeld als lid.
Ik ben nu een beetje aan het uitzoeken hoe het hier allemaal werkt.

Vorige week hebben wij via marktplaats een Trigano Odyssee gekocht. Afgelopen weekend zijn we hem gaan uitproberen. Opzetten in de beloofde 10 minuten volgens het instructiefilmpje op internet is ons niet gelukt😊, maar dat kwam omdat we er geen instructieboekje bij hadden en daardoor niet helemaal wijs konden uit de bijgeleverde stokken.

Waar we helemaal niet uitkwamen, terwijl we toch wel ervaren kampeerders zijn, was het opzetten van de gasten cabine. We hadden een zak stokken waarop gastencabine stond, maar wij konden er geen logica in vinden😁.

Op internet gezocht naar instructieboekje of filmpje, maar niets kunnen vinden. Ook hier op het forum niet echt wat kunnen vinden.

Toen kwam ik allerlei topics tegen over het klapweekend.  Dit is waarschijnlijk de plek om hulp te vinden met de " dingetjes" waar we afgelopen weekend tegen aanliepen met onze vouwwagen?

Maaaaarrrrr........ Het is erg kort dag en ik weet dus niet of er nog plek is en hoeven allemaal in zijn werk gaat.
Dus mijn vraag of er iemand mij hier wat info over kan geven.

Gr, Maike
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Cocoon XL
Re: Introductie en info klapweekend
« Reactie #1 Gepost op: mei 05, 2015, 01:03:28 pm »

Hoi gewoon even de camping bellen. Ze hebben vast nog wel plek.

Welkom bij dit leuke forum
Gelogd
Jevipro

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Jasmin
Re: Introductie en info klapweekend
« Reactie #2 Gepost op: mei 05, 2015, 01:11:39 pm »

Welkom bij het forum! Jari heeft het al gezegd, er is vast nog wel plek op de camping. En zeker een goeie kans voor tips.
Gelogd

Nirak

  • Karin, Peter en Nicolo. Van Arizona, naar Odyssee, naar Panama — naar Nano 👍
  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 273
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Nano met Basekitchen
  • 'Camouflage Klapper'
Re: Introductie en info klapweekend
« Reactie #3 Gepost op: mei 05, 2015, 01:53:39 pm »


Vorige week hebben wij via marktplaats een Trigano Odyssee gekocht. Afgelopen weekend zijn we hem gaan uitproberen. Opzetten in de beloofde 10 minuten volgens het instructiefilmpje op internet is ons niet gelukt😊, maar dat kwam omdat we er geen instructieboekje bij hadden en daardoor niet helemaal wijs konden uit de bijgeleverde stokken.

Waar we helemaal niet uitkwamen, terwijl we toch wel ervaren kampeerders zijn, was het opzetten van de gasten cabine. We hadden een zak stokken waarop gastencabine stond, maar wij konden er geen logica in vinden😁.

Hoi Maike, 10 minuten opzetten lukt ons ook niet en wij hebben toch al vaker geklapt, Op het filmpje staan ze al waterpas en doen ze er geen haringen in en geen luifel en zijtent, maar binnen 30 minuten moet zeker kunnen als je het vaker hebt gedaan. Wij staan op het VW weekend met een trigano Odyssee en hebben ook een gastencabine, dus we willen jullie best helpen zoeken om de logica te vinden :H
Gelogd
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

klapkei

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 105
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee 2014; ex - Trigano Vendome
Re: Introductie en info klapweekend
« Reactie #4 Gepost op: mei 05, 2015, 02:28:45 pm »

Gefeliciteerd met jullie Odyssee! Wij zijn met onze Odyssee ook op het vouwwagen weekend te vinden, we weten alleen nog niet of we onze gastencabine zullen opzetten. De extra ruimte hebben we voor deze korte vakantie zelf niet echt nodig. Natuurlijk willen we jullie even helpen uit te zoeken wat de juiste stokken zijn voor de gastencabine. Je moet 2 paaltjes maken waartussen bovenaan een dwarsligger komt.
Gelogd

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.256
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re: Introductie en info klapweekend
« Reactie #5 Gepost op: mei 05, 2015, 03:36:35 pm »

Alle informatie over het klapweekend is hier te vinden (openingspost)
http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=15614.0

Aanmelden kan in hetzelfde topic. Verder even een telefoontje of mailtje met de camping om je ook daar aan te melden en dan is't geregeld.
Ik heb niet de indruk dat ze bijna vol zijn dus vast nog wel een plekje beschikbaar.
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Introductie en info klapweekend
« Reactie #6 Gepost op: mei 07, 2015, 05:00:51 pm »

Welkom op t forum! Wat is t toch gaaf om te lezen hoe snel men op t forum bereid is om elkaar te helpen !  Dus klapper achter de auto hangen en op naar t klapweekend.
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk: kampeermiddel : camplet adventure
  • klappen maar!
Re: Introductie en info klapweekend
« Reactie #7 Gepost op: mei 07, 2015, 11:30:18 pm »

Ja, Welkom!  We zitten nog maar op 75 wagens  :H, dus kunnen nog wel 25 bij hoor.... vergeet de  KK W: bier  :K niet!!!
Gelogd

Maike

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 7
  • Merk: kampeermiddel : Trigano odyssee
Re: Introductie en info klapweekend
« Reactie #8 Gepost op: mei 08, 2015, 12:33:15 pm »

nou... we hebben ons ingeschreven hoor! is dat wat.... zomaar onverwachts een vakantietje erbij over een paar dagen :>
Ik heb de camping gebeld en een berichtje gezet in de aanmeld toppic, is dat voldoende? 
dus degene die hun hulp al aangeboden hebben om ons te helpen, we komen wel langs lopen.
waarschijnlijk komen we woensdagavond.
Gelogd

cdn

  • Gast
Re: Introductie en info klapweekend
« Reactie #9 Gepost op: mei 08, 2015, 05:17:27 pm »

We hebben onze gastencabine ook nog niet gebruikt. Dit zijn de instructies die er bij ons bij zaten. Veel is het niet, maar misschien heb je er toch wat aan :-)
Gelogd

Jootje1710

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.350
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone Game Drive 2018
  • Je bent gek op klappen of niet!!
Re: Introductie en info klapweekend
« Reactie #10 Gepost op: mei 08, 2015, 05:37:47 pm »

Wij hadden een Odyssee en hebben elke vakantie de gastencabine opgezet, dus mocht je hulp nodig hebben, we staan op het veldje vlak bij Muis  :J
Gelogd
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Maike

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 7
  • Merk: kampeermiddel : Trigano odyssee
Re: Introductie en info klapweekend
« Reactie #11 Gepost op: mei 08, 2015, 06:25:26 pm »

Bedankt cdn, zoiets dacht ik al, maar er zaten heel veel andere stokken bij waardoor we in verwarring kwamen. En zoals ik al dacht missen we dus wat. Voor de liggende stok die erop moet hebben we maar 1 zo'n stok met een gat erin om over de staande stok te doen. Dus nu snap ik waarom we er niet uitkwamen  :)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal