Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Verlengd afdekzeil?  (gelezen 2425 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Goofychick

  • Gast
Verlengd afdekzeil?
« Gepost op: augustus 03, 2015, 10:13:16 pm »

Hallo medeklappers,

Ik heb gehoord dat er ook een verlengd afdekzeil is zodat hij hoger kan worden bik inpakken?!
Dan heb je ook een verlenging voor je imperial nodig toch? En wat zijn de prijzen daarvan?
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Verlengd afdekzeil?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 03, 2015, 10:29:32 pm »

Wij hebben bij onze Malawi gekozen voor een verlend afdekzeil. Wij vinden het ideaal en hebben het ook nodig (3 kleine kids). Op de vouwwagen gaan tafel, stoelen, campingkastjes, droogrek, parasol, portapotti etcetc. Kostte iets van 60,- meer tav het gewone afdekzeil.

Imperial hebben we niet, maar ik vroeg me hetzelfde af dus ben benieuzd naar de reacties!
Gelogd

plandwehr

  • Gast
Re: Verlengd afdekzeil?
« Reactie #2 Gepost op: augustus 04, 2015, 11:26:27 am »

Wij hebben het zeil ook laten verlengen voor iets meer dan 60 euro. Heel handig om 2 fietsen en n ligbed bovenop de tent mee te kunnen nemen. Wij hebben dus ook geen imperial (nodig)...
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.689
  • Merk: kampeermiddel : Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Verlengd afdekzeil?
« Reactie #3 Gepost op: augustus 04, 2015, 11:47:01 am »

Afgaande op de foto's lijkt mij dat er te weinig ruimte onder een imperiaal te zitten om een verlengd dekzeil nodig te hebben. Verlenging van de imperiaal is volgens mij niet leverbaar. Maar anders even navragen bij de dealer, weet je het zeker.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Verlengd afdekzeil?
« Reactie #4 Gepost op: augustus 06, 2015, 06:40:13 pm »

Wij laten het bed opgemaakt liggen, de slaapmat van de kids, kussens, slaapzakken gaan ook op ons bed mee ingeklapt. Bovenop de tent een dikke deken (voor de bescherming) en daarbovenop nog de tafel, 5 stoelen met 2 voetenbankjes, droogrek, parasol, 3 campingkasten, picknicktafel, porta potti, bezem.............echt vol dus  :J

We willen volgend jaar iets van stepjes mee voor de kids, even kijken hoe dat gaan organiseren (we hebben een Espace, maar ook die zat tot de nok toe bepakt).  Er zijn wel dingen die we mee hadden die volgend jaar thuis kunnen blijven (bolderkar, portapotti, parasol en parasolvoet, een hoop kleding) dus ik hoop dat het volgend jaar gewoon gaat passen.

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal