kck recensie AK parade

Gestart door Alex, september 10, 2009, 06:26:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

KCK recensie 1998 van de AK parade

Met dank aan Marc
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

waiter

Dit is zondermeer mijn droomvouwwagen. Deze wil ik uiteindelijk hebben. Een kennis van mij heeft er 1 en is er erg gelukkig mee.
Hij is ruim, goed afgewerkt, staat zo , en een must voor mij in ieder geval  :)

Mooi rapport ook trouwens leuk dit allemaal terug te vinden op dit forum.

meeder

Degelijke wagen, helaas zie je dat ook in het gewicht terug. 150kg laadvermogen is natuurlijk niet echt veel.
Maar misschien kan je nog 100kg winnen door er een 750kg as onder te zetten.

Nynke

prachtig dit! Ik heb het met erg veel plezier gelezen... :) Het hele verhaal klopt, behalve dat van dat lichtgewicht keukentje hahahaha. Ik sjouw me altijd een breuk aan dat ding oh ja en dat ie makkelijk te verstellen is, maar dat is ie natuurlijk niet omdat ie zo zwaar is. We zijn afgelopen dinsdag ff bij B en A geweest in Roden waar ik het keukentje van de trigano eens heb geprobeerd in beweging te krijgen. Die was al niet veel lichter. Ik snap ook wel dat er een zeker gewicht in moet zitten om een stabiel ding te creeeren.

muis

Willen jullie de voor en nadelen in het informatiblokje zetten, dan zet ik ze in de grote lijst :W . Hier graag over de download zelf.

Lutgerink

Heel mooi stukje!
Bedankt voor deze info!
Op vakantie in DE Parade :-)

toonvkr

Nostalgie!  Leuk.  Minder leuk om te zien hoe de prijzen zich hebben ontwikkeld.