besteltopic klaptruien 2016

Gestart door nieuweklapster, april 01, 2016, 04:41:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

hoek_tre

Komen de kindermaten redelijk overeen met de kledingmaten van kinderen? :?
Dus voor een jongen 6 jaar met maat 122/128 zou je een 130/140 trui moeten hebben? Of is het dan te groot?

Bonny

Even eentje voor jasper bestelt .
Nu extra groot want ons kind is dit jaar erg gegroeit en dus is de klaptrui te klein  :?
Nou maar hopen dat ie een paar jaar er mee verder kan .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Yolanda

Daniël wilde er nu ook één. Dus bestelt. Die kan ik niet meer over het hoofd zien op de camping. De trui is (brandweer) rood.  :H

muis

Citaat van: hoek_tre op april 04, 2016, 07:23:56 PM
Komen de kindermaten redelijk overeen met de kledingmaten van kinderen? :?
Dus voor een jongen 6 jaar met maat 122/128 zou je een 130/140 trui moeten hebben? Of is het dan te groot?
ze komen redelijk overeen :J die van ons is rond de 1.50 mtr dus ik heb de grootste kindermaat besteld :J

vic36shorty

Citaat van: Yolanda op april 04, 2016, 09:20:17 PM
Daniël wilde er nu ook één. Dus bestelt. Die kan ik niet meer over het hoofd zien op de camping. De trui is (brandweer) rood.  :H
Is dat met of zonder zwaailicht

Yolanda

Ccindy

Citaat van: muis op april 04, 2016, 11:16:38 PM
ze komen redelijk overeen :J die van ons is rond de 1.50 mtr dus ik heb de grootste kindermaat besteld :J

Lucas is 1.46m (confectiemaat 152) en heb nu de XS besteld. De grootste kindermaat heeft hij van vorig jaar en die past nu nog maar nèt (maar hij gaat hier wel in de droger, dat scheelt natuurlijk wel), maar zodra hij weer iets groeit is ie te klein.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

wimhelsen

Onze bestelling is onderweg,

alvast bedankt

Wim

nieuweklapster

Even een reminder: Morgen de laatste kans om nog truien te bestellen!

almer

Ik bestel morgen avond nog 4 truien kan dat nog

nieuweklapster