Onze eerste vouwwagen

Gestart door Frankism, juni 01, 2016, 11:09:21 AM

Vorige topic - Volgende topic

Frankism

Wij hebben een paar oriëntatie bezoekjes gedaan, bij aart kok in heemstede en nog bij een paar andere zaken.

Bij allemaal veel geleerd en ook veel kunnen filteren.

Frankism

Gevoelsmatig (pun intended) neig ik ook naar de CC, en om budget reden kom ik daar waarschijnlijk meer uit bij de Venezia.

Voelt goed aan, en aangezien en Cabanon en Trigano een soortgelijk model hebben gemaakt, moeten ze wel iets goeds hebben verzonnen.

Prijzen variëren nogal afhankelijk van uitvoering en jaar.  Zoals al opgemerkt moet je ook nog aardig wat vrijmaken voor de inrichting..

Uitvoeringen met gastencabine zijn ook nog eens behoorlijk schaars.

EriLin

Citaat van: Frankism op juni 01, 2016, 09:50:29 PM
Gevoelsmatig (pun intended) neig ik ook naar de CC, en om budget reden kom ik daar waarschijnlijk meer uit bij de Venezia.

Voelt goed aan, en aangezien en Cabanon en Trigano een soortgelijk model hebben gemaakt, moeten ze wel iets goeds hebben verzonnen.

Prijzen variëren nogal afhankelijk van uitvoering en jaar.  Zoals al opgemerkt moet je ook nog aardig wat vrijmaken voor de inrichting..

Uitvoeringen met gastencabine zijn ook nog eens behoorlijk schaars.

http://link.marktplaats.nl/m1055634453 zeker als je het wilt proberen en daarna als het bevalt voor een jonger model wilt halen een prima optie lijkt me. Het idee is nog altijd hetzelfde.

Frankism

Ik heb contact met deze man, en ga zaterdag kijken. :zw

EriLin

Citaat van: Frankism op juni 01, 2016, 10:13:16 PM
Ik heb contact met deze man, en ga zaterdag kijken. :zw

Ook een reden van ons om voor de ccc te kiezen, de afscrijving is vrij laag  :#

Frankism

Juttertje

Gefeliciteerd! Benieuwd naar de eerste foto's  :>

Frankism

Volgend weekend gaan we op pad. :zw