Waar hang jij je vouwwagen achter in 2025. Foto's graag!!

Gestart door Kuijfjes, januari 23, 2025, 03:38:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

TjeerdB

Dit jaar op pad geweest met onze Trigano dubbelklapper. Voor het 3 jaar op rij met een mooie Volkswagen Passat.
Eindbestemming dit jaar was Vakantiepark Dierenbos in Vinkel (NB).

Verstuurd vanaf mijn CPH2609 met Tapatalk

AnneVogel

We zijn onderweg met onze Kia EV9 naar de Dordogne. Het laden en afkoppelen valt ons 100% mee.

sammyvannorel

Hij hangt er nog niet definitief achter, dat gebeurt als de laatste spullen in de kofferbak liggen, voor het eerst met 5 cilinders op pad, ik ben benieuwd
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

Stefaan

Een chevrolet Tacuma van 2006. Ik ben ondertussen eigenaar 24 haha. Maar hij rijd en als tijdelijke oplossing best prima te rijden

btje1977

Op weg naar Wenen, Kroatië, Munchen.  De Malawi achter onze Kuga.

Verstuurd vanaf mijn 23078PND5G met Tapatalk

JM

Onderweg in Frankrijk. De Alpha achter een BMW 330e PHEV

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Caspervc

Wij zijn dit jaar voor t eerst met deze combi onderweg. Valt ook niet tegen: 2024 XC40 Recharge en Alpenkreuzer Campfire. Over 2 weekjes naar Luxemburg

Willem.007

Heerlijke vakantie in de Dordogne gehad met deze combi (A3 etron en Holtkamper Cocoon)Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

leonvh

Misschien niet de meest moderne, stille of snelle auto, maar hij brengt ons overal naar toe en is zeer praktisch en ruim. Door de hoge en rechte zit kan ik er zonder problemen langere afstanden mee rijden.

JelleKaptein

Toyota collolla hybrid 1,8. Deed het erg goed. Heuvel op en af ging ook prima. Maakte wel veel toeren, maar de motor is dan warm en kan daar tegen.