Beter goed gejat dan..., gewoon omdat het kan!

Gestart door nikkel1964, juli 22, 2016, 05:11:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

nikkel1964

Een tijdje terug toonde iemand hier hoe hij een gereedschapskoffertje van de Praxis had omgebouwd tot een 12v-stroomunit. Kan alleen zo snel dat topic niet meer terugvinden...

Enfin, het bracht mij wel op het idee om schaamteloos het kopieerapparaat aan te zetten:

Deze versie kent drie accu's van elk 14Ah, een uitschakelbare onderspanningsbeveiliging en een spanningsmeter.

Wie het ook was, dank nog voor de inspiratie!  :J

olaf

Leuk gedaan hoor en we zijn hier toch om van elkaars ervaring en ideeën te leren.

Het lijkt wel een UPS  :P
The need for the many outweigh the needs of the few

Ber

Prachtig gemaakt, goed over na gedacht!

Waar ga je het voor gebruiken?

nikkel1964

Citaat van: Ber op juli 22, 2016, 08:01:33 PM
Prachtig gemaakt, goed over na gedacht!

Waar ga je het voor gebruiken?

Wij kamperen meestal zonder stroom, dus deze bak voedt de kraan, LED- verlichting in de wagen, de verschillende telefoons etc. Maar thuis ook al gebruik van gemaakt tien de stroom er even af moest.

Beetje overdone voor kraan en lampje, maar dat is de hobby hè :)56]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ber

Nee hoor, wat ik al zei goed over nagedacht. Veel plezier ermee.
Citaat van: NielsP op juli 22, 2016, 08:13:30 PM
Wij kamperen meestal zonder stroom, dus deze bak voedt de kraan, LED- verlichting in de wagen, de verschillende telefoons etc. Maar thuis ook al gebruik van gemaakt tien de stroom er even af moest.

Beetje overdone voor kraan en lampje, maar dat is de hobby hè :)56]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Alex

Nog even  een leuk zonnepaneeltje erbij en je bent helemaal klaar. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

ejpwg

Dat is wel een heel mooi knutsel projectje
Netjes uitgevoerd en praktisch in gebruik lijkt me

complimenten  WW

linda75

zo zeg dat is knap gemaakt. als je hem je middel bind lijk je wel een terrorist 8). maar prachtig gedaan, complimenten

Theun1957

Hartstikke mooi gemaakt.
Ik heb wel een vraagje over iets wat ik niet direct zie, hoe laad je hem op ?

muis

Leuk vind ik dat als je van een project weer inspiratie krijgt

Bedoel je het volgende topic Niels; http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=18036.msg243209#msg243209

xandra

nikkel1964

Dank allen!

Een zonnepaneeltje hoort inderdaad nog tot de wensen. En thuis heet het ding al spottend "papa's bomkoffer"...  :#

Opladen gaat òf via de "uitgangsplug", of door een acculader aan te sluiten op het kabeltje dat linksboven te zien is, met een standaard(?) Victron aansluitplug (zie foto).

@Muis, dat was inderdaad het topic. Dus: Meeder bedankt!  8)