Keuken Arizona en Jametic gelijk?

Gestart door G.Suelmann, augustus 28, 2016, 11:12:48 AM

Vorige topic - Volgende topic

G.Suelmann

Wij overwegen om onze Arizona te vervangen door een Jametic. Nu zijn we nieuwsgierig of de keuken van onze Arizona ook op een Jametic 2002-2005 zou passen aangezien we een aantal aanpassingen aan onze huidige keuken hebben doorgevoerd. Wij weet het antwoord?  :?
Live today to create a memory for tomorrow...

Yella

Lastig. Ik weet dat de keuken van onze Jametic 160 breed was. Maar er zijn ook smallere jamets, die zijn 140 cm breed. Maar ik weet niet welke. Ik denk dat je tekeningen kunt vinden van de wagen op de site van Jamet of een dealer. De wwagen is net zo breed als het bed. Als je in de folders de bedmaten op zoekt, weet je het. en anders gewoon een dealer bellen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

G.Suelmann

Citaat van: Yella op augustus 28, 2016, 11:41:00 AM
Lastig. Ik weet dat de keuken van onze Jametic 160 breed was. Maar er zijn ook smallere jamets, die zijn 140 cm breed. Maar ik weet niet welke. Ik denk dat je tekeningen kunt vinden van de wagen op de site van Jamet of een dealer. De wwagen is net zo breed als het bed. Als je in de folders de bedmaten op zoekt, weet je het. en anders gewoon een dealer bellen.

Zowel de Jametic als de Arizona zijn 160cm breed.
Vandaar ook onze nieuwsgierigheid of deze 2 uit te wisselen zijn.
Wellicht een verschil in bevestiging?

CEO

Ik verwacht dat er geen verschillen zijn. Maar rijd eens, met je huidige wagen, bij een dealer langs en vraag het of je mag testen. Een bijzondere vrag stellen levert minimaal een goed gesprek op :J
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Stringelax

Jamet louisiana is 1.40 meter breed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

G.Suelmann

Citaat van: Stringelax op september 04, 2016, 11:30:07 AM
Jamet louisiana is 1.40 meter breed.

Sorry, deze opmerking snap ik niet..... :? :? :?

Theu

Waarschijnlijk word daarmee bedoeld dat je, om te beginnen, eerst naar de breedte van de wagen kan kijken om te weten te komen of de keuken wellicht gaat passen. Dus als de Jametic ook 1.40m breed is ben je al een stuk(je) in de goede richting.

Stringelax

Yella had het over smallere jamets. De louisiana is dus een smallere. Dat was mijn insteek meer niet.

boswachter

brede jamets:
Arizona, jametic
Smallere jamets alle andere.... staat duidelijk in de folders

Lau

De keukens van beide wagens zijn gelijk en uitwisselbaar.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk