Deksel alpenkreuzer super gt

Gestart door groothuis27, januari 14, 2017, 12:27:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

groothuis27

Popnagels kan ik wel aankomen maar moet eerst weten hoelang ik ze nodig heb . Je moet er rekening mee houden dat je ze van buiten af erin trekt en aan de binnen kant een ringetje legt . De kop binnen kun je laten verzinken in de afdek latten die aan de lange zijde binnen liggen . Op de kop ze kant vallen ze onder de omgezette rand heb je geen last van ofzo , wel ringetje gebruiken .

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Barbara

26mm x 4,8 mm daar was ik al wel achter. Rivet heeft ze ...250 stuks.

groothuis27

Kosten ze daar ?

Barbara

Euro 25 exclusief verzendkosten. Ik had je het als het goed is gemaild?
Kom jij overigens naar het klapweekend?

groothuis27

Nee .

Barbara

Ik ga zo even onderzoeken of ik het kan oplossen met moer en bout..iemand ervaring?

Verstuurd vanaf mijn SM-T310 met Tapatalk

groothuis27

Veel werk en dan moet hè al zelfborg moeren gebruiken anders lopen ze los , zit ook niet 100% waterdicht dus moet je er kit tussen zien tekrijgen . Je zal ook voor rvs moeten gaan .Je krijgt het ook niet mooi vlak ( kop van de bout ene kant moer andere kant . Het kan wel maar denk dat waterdichte popnagels beste oplossing is .

termohe

Ben sinds gisteravond trotse eigenaar van een Super GT met een zachte plek in het deksel.

Iemand de plaat al vervangen door bv en trespa plaat?

groothuis27

Huidige plaat is 18 mm dik dat word en duur en zwaar met trespa .

Barbara

Ik heb bij gebrek aan waterdichte popnagels er nu een zeil over heen zitten.. bij de weg..als ik mijn hele deksel ga vervangen wordt het gewoon het zelfde als orgineel. .multiplex.. jammere is dat de buitencoating niet te vervangen is.....

Barbara

Uiteindelijk is bout en moer van rvs veeeeeeel duurder.