Info nodig koppeling.

Gestart door Theu, juni 23, 2019, 10:05:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

Theu

Beste mede klapperaars,

Wie van de CC Flexi T&T bezitters kan mij helpen?
Ik heb het type koppeling nodig om de goede oplooprem demper te kunnen bestellen.
Onze vw staat in de stalling dus ik hoop dat iemand in de mogelijkheid is om een fotootje te maken voor mij.
Alvast bedankt!!

Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....

Theu

Ik heb de benodigde info. :)1591]
Ik had ook nog een mail met dezelfde vraag naar onze stalling gestuurd en die hebben een foto van het typeplaatje gemaakt en gestuurd.
Nu nog de juiste demper vinden. :)848]

muis

Misschien handig om de info hier te delen voor als iemand met dezelfde vraag zit? :O

Theu

Alstublieft. ;-)
Het is alleen weer een type wat niet makkelijk is te vinden. Ook bij Knott op de website staat niet dit exacte type. :-(

muis

Hier misschien; https://www.knott-trailer-shop.com/kfl_12_c.html

Ik had eerst de verkeerde :X

Theu

Thnx.
Die had ik ook gevonden. Alleen ik weet niet zeker of dit deel van de KFL12c ook op die van ons past. Op ons type plaatje staat de "c" niet.  Een paar regels lager staat wel een "z" achter hetzelfde typenummer.
Maar daarvoor kan ik niets vinden.

Theu

Ik ben ook druk bij de oosterburen aan het shoppen. Ik heb Wiedemann een mail gestuurd want daar moet een andere demper naar retour. Maar ik heb nog geen reactie van ze gehad.
Maar toch bedankt voor de tip.

muis

Citaat van: Theu op juni 25, 2019, 12:49:38 PM
Thnx.
Die had ik ook gevonden. Alleen ik weet niet zeker of dit deel van de KFL12c ook op die van ons past. Op ons type plaatje staat de "c" niet.  Een paar regels lager staat wel een "z" achter hetzelfde typenummer.
Maar daarvoor kan ik niets vinden.

ik dacht dat de c bij ausf erbij hoorde, vandaar want ik had ook een A en B gevonden

herrwillem

beste Theu,

ik heb in de tijd gewoon even gemaild naar https://www.knott-anhaenger-shop.de voor de as van een camplet..
koste bij de dealer 800bij hen 350 thuis geleverd...
dus als je even mailt naar hen kan je zeker het juiste onderdeel via hen kopen. super behulpzaam

A.Einert@knott.de is het mail adres van men contact persoon toen. ze werkt er nog steeds zag ik op LinkedIn

mvg Wim
Voor alles is een oplossing...
Officiƫle sponsor van het pajottenland en zijn geuze stekers....

sanderv

En die letter is waarschijnlijk wel belangrijk. Ik heb in Duitsland destijds een nieuwe kop voor onze Camplet gekocht. Die heeft voor zo'n klein bakje een heel grote driehoek, veel gebruikt op zware aanhangers. Bij ons stond de 'C' voor 'Camplet': grote kop met klein dempertje.

Theu

Citaat van: muis op juni 25, 2019, 06:59:26 PM
ik dacht dat de c bij ausf erbij hoorde, vandaar want ik had ook een A en B gevonden
Scherp! Die C had ik over het hoofd gezien.
@Herr Willem: Ik ga eens mailen met Knott. Dank voor het e-mail adres.

Wel bijzonder weer hier. Als ik meld dat mijn vraag beantwoord is komt de discussie op gang.
Begrijp het niet verkeerd ik ben er blij mee.

muis

:# tja, een foto van mijn hk dissel zou ik je niet mee helpen :P maar we denken graag met je mee ;)  :J

Theu

:-)) Nee dat zou idd niet helpen.