Hoes voor over de keuken

Gestart door robbruining, juni 18, 2017, 10:58:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

robbruining

Dan zou je echt de dealers moeten nabellen denk ik. Wij hebben begin dit jaar een 2016 model gekocht vanwege de korting bij De Wit in Schijndel. Er waren ook weinig wijzigingen met 2017 model.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

muis

Citaat van: Drienster op juni 21, 2017, 10:45:30 AM
Een andere vraag, en misschien off topic. Maar waar is het nog mogelijk om een model van 2016 nieuw te kopen?
wel off topic maar toch even een antwoord, ik zou de verschillende dealers proberen.  Ik heb wel begrepen dat de Cabanon erg goed verkocht afgelopen jaar :J

superkoe32

Citaat van: robbruining op juni 20, 2017, 10:39:23 PM
Ja echt scherp zijn ze niet, maar gewoon puntig. Vandaar dat ik twijfelde of het slim was om het afdekzeil eroverheen te gooien. Maar hier wordt al meermaals gezegd dat jullie het ook doen. Dus ga het toch weer proberen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik vind het juist krapjes aan worden als we "bepakt en bezakt"zijn. Dan krijg ik soms met moeite de hoeken om de wagenbak "gevouwen"Maar goed ik moet wel weerlijk zeggen dat we echt veel meenemen, maar dat kan gelukkig ook vanwege het verlengde afdekzijl :) De klapper komt echt boven de dak van de auto uit ::)

njcjans

De keuken heeft helemaal geen wieltjes nodig om verplaatst te worden. Met 2 personen gewoon onder één van de lattenbodems plaatsen. Wij gebruiken de handvaten nooit, want dat is echte franse 'kwaliteit'....

Baze

Citaat van: njcjans op juni 21, 2017, 03:31:40 PM
De keuken heeft helemaal geen wieltjes nodig om verplaatst te worden. Met 2 personen gewoon onder één van de lattenbodems plaatsen. Wij gebruiken de handvaten nooit, want dat is echte franse 'kwaliteit'....
Dat zie ik mezelf echt niet voor elkaar krijgen...kan het ding in mijn eentje bijna niet optillen, laat staan van me af tillen...en ook nog in het "hondenhok" onder het bed plaatsen?
Hoe doe je dat dan?

muis

Is een optie dan zet je hem daar neer voor je het doek naar beneden doet als je voor 1 nacht openklapt.

Theu

Wij hebben hem weleens onder het bed gezet voordat we openklapte.

Proud owner of a Combi Camp Flexi T&T