uitdraaisteun stuk

Gestart door schorpioentje73, augustus 07, 2017, 07:05:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

schorpioentje73

Op reis in Italiƫ is de draadstang afgebroken. Is een terrascamping en de plaatsen zijn helemaal niet vlak. We moesten dan nog met de achterkant naar het afhallende deel staan, gevolg te weinig blokken mee voor onder de steunen en ze heel ver moeten uitdraaien. Van een is de draadstang afgekraakt.
We hebben er dan een grote steen onder gezet, en vastgetaped voor onderweg.
Nu mijn vraag, kan daar een universele uitdraaisteun onder ? of is er daar verschil in ? (Cabanon Evasion van een 20tal jaartjes oud)
Ik vond deze, maar weet niet of het kan.
https://www.obelink.nl/pro-plus-hoeksteun-600kg.html?category_params=s_company%3D1%26category_id%3D9966#product-tab-discussion

schorpioentje73

leuk zoveel reacties, dank u wel  ::)

Tom

Zelf geen ervaring mee maar als je de oude eronder vandaan haalt en vergelijkt met een nieuwe?

Baze

Vraag het gewoon bij de Wit in Schijndel. Zij zijn Cabanon importeur en hebben vast ook kijk op oudere modellen en bijbehorende onderhoudsgerelateerde zaken.

Drikusniet

Voor zover ik het weet is de draadstang ook bij oudere modellen korter en zelfdragend. Die van de link past dan in ieder geval niet.
Ik heb zelf andere eronder gezet, maar dan op de draagbalken. Dan passen  de standaard zoals in de link in principe wel.

schorpioentje73