Nieuw model Holtkamper: Nano

Gestart door dobunl, oktober 11, 2018, 12:37:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

familiespaans

In de Facebook groep van Holtkamper kampeerders noemde iemand deze losse keuken als evt. optie voor Nano bezitters: Dock Outdoor Kitchens, een Nederlands bedrijf. Best een stoer ding, zo'n 'kitchen case'. Het kooktoestel op deze foto hoort er niet bij, trouwens. https://www.dockoutdoors.com/

Marco van der Vinne

Zoals eerder gevraagd, hier een foto van de voortent. Ik heb de deuropening helemaal open gerist voor het complete plaatje:

lauty

Ook een paar foto's van de binnen ruimte gemaakt. Kunnen er bij echt heel slecht weer prima in vertoeven.

Maarten77

Citaat van: lauty op augustus 23, 2020, 10:54:40 AM
Ook een paar foto's van de binnen ruimte gemaakt. Kunnen er bij echt heel slecht weer prima in vertoeven.

Dat ziet er netjes uit. Een stuk opgeruimde dan onze grote voortent  :)

:off ik zie dat je een barebones railroad lantaarn hebt hangen. Hoe bevalt die? Ik overweeg deze ook te kopen, maar vind de lamp wel wat aan de prijs. Is de lamp goed te dimmen en is het licht een beetje warmwit?

lauty

Wij zijn er wel tevreden over. Vind het goed te dimmen. Ook het licht vinden we warm genoeg. Hadden een paar andere lampen geprobeerd in de winkel maar vonden deze het mooiste licht geven. Wilde eigenlijk die 3 kleine barebone lampjes. Maar deze is uiteindelijk praktischer omdat je hem ook mee naar binnen mee kan nemen.

Maarten77

Citaat van: lauty op augustus 27, 2020, 08:55:55 PM
Wij zijn er wel tevreden over. Vind het goed te dimmen. Ook het licht vinden we warm genoeg. Hadden een paar andere lampen geprobeerd in de winkel maar vonden deze het mooiste licht geven. Wilde eigenlijk die 3 kleine barebone lampjes. Maar deze is uiteindelijk praktischer omdat je hem ook mee naar binnen mee kan nemen.

Bedankt. Inmiddels ook aangeschaft en eerste indruk is goed.