Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Afmetingen tussen bankjes Chamonix/Monaco  (gelezen 1136 keer)

sammyvannorel

• Klap prof
  • Geslacht: Man
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Monaco
Afmetingen tussen bankjes Chamonix/Monaco
« Gepost op: juni 19, 2019, 09:53:47 am »

Beste Chamonix/Monaco bezitters: wie weet de afmetingen tussen de bankjes van onze wagens? Ik had het netjes opgemeten op de camping, zodat ik passende kratten kan kopen, maar jullie raden het al: briefje kwijt en de Monaco staat nu in de stalling......

Ik meen mij te herinneren dat de hoogte ongeveer maximaal 30 mocht zijn. Het gaat mij met name om de breedte tussen de bankjes. Is er iemand die het kan opmeten/weet? Alvast hartelijk dank.

ps. als je een tip hebt voor mooi passende kratten dan houd ik mij natuurlijk aanbevolen.
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

PatrickJ

• Klapperraar
  • **
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Chamonix
Re: Afmetingen tussen bankjes Chamonix/Monaco
« Reactie #1 Gepost op: juni 19, 2019, 11:43:21 am »

Heb het net voor je opgemeten. Bij onze Chamonix is het 92cm. Er aan de achterkant van de tussenruimte wel nog 2 knoppen in de bak waaraan je de binnentent vast kunt maken.

Voor het meenemen van de spullen gebruiken we de Samla bakken van Ikea met deksels. (Afmeting 56x39x28 cm) Deze zijn doorzichtig  dus makkelijk te zien wat er in zit stapelbaar in de voortent. En ook in de stalling kun je makkelijk het beddegoed etc eerinlaten zonder dat het vochtig word. Je kunt er een aantal in de lengte kwijt en dan zou je er in de breedte nog heel wat naast kwijt kunnen. Zelf leggen we alle stokken er nog tussenin dus zit de bak niet helemaal volgestouwd met bakken.

MrBasta

• Klapperraar
  • **
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Chamonix 2018
Re: Afmetingen tussen bankjes Chamonix/Monaco
« Reactie #2 Gepost op: juni 21, 2019, 08:58:19 am »

Wij hebben er 3 AH Kratten (die je bij het thuisbezorgen krijgt) in staan, die passen ook precies :) , en dan stokken en wat ander onhandig spul (zoals een krukje om in de wagen te komen) er nog naast.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!
Pagina's: 1   Omhoog

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal