Aanhang tafel aan de wagenbak

Gestart door sannie75, juli 13, 2019, 11:28:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

sannie75

Bedankt Drikusniet, dat is inderdaad ook een mogelijkheid!

Donderdag gaan we de wagen halen, dus komend weekeinde kunnen we gaan knutselen.

Yella

Ik heb zoiets zelf gemaakt voor onze Cocoon destijds. Simpel te maken. Stuk multiplex van 10 mm heb ik gebruikt, lag nog in de schuur. En ik had nog een tentstok liggen die ik er aan heb bevestigd als poot. verstelbaar.  Helaas kan ik geen foto´s laten zien, staan thuis op de computer. Maar stelt echt niets voor. Ff goed nadenken, schetsje maken en het komt er vanzelf. En gewoon niet te moeilijk denken, maar net als HK, eenvoudig. En bekijk ook wat foto´s op de HK site.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

edwin_t

Citaat van: sannie75 op juli 15, 2019, 10:58:30 PM
Leuk om te horen Edwin! Mag ik vragen waar jij de poot vandaan hebt?

Alu tent buis wat ik nog had liggen gebogen met een buigtang die loodgieters (of doe het zelvers) gebruiken om koperen leiding te buigen. Bij een kampeerwinkel de dunnere buisjes gehaald en buisklemmen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

RDDR

Goed idee.... Wordt weer knutselen.

sannie75

Citaat van: edwin_t op juli 16, 2019, 09:21:34 PM
Alu tent buis wat ik nog had liggen gebogen met een buigtang die loodgieters (of doe het zelvers) gebruiken om koperen leiding te buigen. Bij een kampeerwinkel de dunnere buisjes gehaald en buisklemmen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Top dankjewel!

Urgje

Ik zou zelf denk ik een U profiel met de platte kant op een plank bevestigen, gaten erin en gat door een verstelbare stok. En dan een schroef door U en stok. Dan kun je hem inklappen, maar ook vastzetten.