Verzekering - FBTO stopt de vouwwagenverzekering miv 30/11/2020

Gestart door Swede, september 29, 2020, 04:05:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

ejpwg

Wij zitten ook bij FBTO
dus maar even op hun site gaan kijken

En inderdaad, de lopende verzekering blijft, tot de verlengingsdatum die op je polis staat
2 maanden vooraf krijg je een brief dat deze niet meer verlengd zal worden
Dan heb je dus 2 maanden om op zoek te gaan naar een nieuwe verzekering

Wij kunnen dus ook alvast op zoek gaan naar een nieuwe  :I

Deze info heb ik van de site van FBTO zelf
https://www.fbto.nl/caravanverzekering

Jon

Univé, daar hebben we alles op wielen, levert ook een aardige korting op.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

ejpwg

Wij gaan kijken naar de verzekering die onze stalling aanbied

Weet nog niet precies hoe het zit, maar je betaalt alleen voor de dagen dat de wagen BUITEN de stalling is
je betaalt een vast bedrag per jaar voor "gemiddeld" gebruik.... na dat jaar worden aan de hand van de dagen dat hij gebruikt is (dus BUITEN de stalling) een afrekening gedaan
bij meer dagen betaal je bij, ben je minder weg geweest krijg je terug

Voor de rest van de tijd dat hij in de stalling staat is de wagen wel gewoon verzekerd omdat de stalling aan bepaalde voorwaarden voldoet

Eens kijken of dat inderdaad voordeliger is en een goede dekking biedt

Kole

www.munsterhuisverzekeringen.nl

mailtje of app-je en u krijgt na het invullen van een formulier een offerte op maat.

Tago Herman

Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Jeronimo

Wij moeten dus ook op zoek naar een andere verzekering. Jammer want we vonden de prijs icm dekking prima
Die-hard mooi-weer-kampeerder

Selandus

Die van ons zit bij Klaverblad in de Tourcaravanverzekering. Heb nog nooit een schade op de VW  hoeven verhalen gelukkig, maar met de auto- en woonhuisverzekering heb ik daar prima ervaringen. De eerste 5 jaar krijg je bij totaalverlies de oorspronkelijke cataloguswaarde uitgekeerd.

RDDR

Degene die ik nog mis is Ohra. Goede ervaringen mee, goede voorwaarden en een scherpe premie.

Verstuurd vanaf mijn POCOPHONE F1 met Tapatalk

Swede

van mij mag hier een slotje op. Ben inmiddels ergens anders verzekerd nu.
live life outdoors