stallingtarieven

Gestart door Hemertje, april 17, 2019, 09:55:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

Stiebe

Ik sta in een tuinderskas in Bergschenhoek. Dit jaar €3,00 verhoging. m1 prijs is €45,50. Ik betaal voor onze Lazy Jack €145,60. Onbeperkt halen en brengen. Terrein is afgesloten met een elektronisch hek en er is camera bewaking. Wanneer je komt halen of brengen wordt op de dag je telefoonnummer gekoppeld aan het hek. Ik trek een tuintafelhoes over de wagen heen als ik hem breng. Dan blijft alles lekker schoon ;-)
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

getiem

Citaat van: Stiebe op juni 27, 2022, 07:03:53 AM
Ik sta in een tuinderskas in Bergschenhoek. Dit jaar €3,00 verhoging. m1 prijs is €45,50. Ik betaal voor onze Lazy Jack €145,60. Onbeperkt halen en brengen. Terrein is afgesloten met een elektronisch hek en er is camera bewaking. Wanneer je komt halen of brengen wordt op de dag je telefoonnummer gekoppeld aan het hek. Ik trek een tuintafelhoes over de wagen heen als ik hem breng. Dan blijft alles lekker schoon ;-)
Is dat  ex btw? Want binnen lansingerland kan ik er geen vinden onder de €52/m
Kamperen met de wouw-factor

Stiebe

Citaat van: getiem op juni 27, 2022, 09:07:07 AM
Is dat  ex btw? Want binnen lansingerland kan ik er geen vinden onder de €52/m

Dat is incl. BTW. Mijn vrouw kent de eigenaar, dus ik denk dat we daar een voordeeltje bij hebben. Ik zie nu op de website dat er een hogere m1 prijs staat.
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

klapjes_arendsen

Wij betalen voor onze Cabanon €100 per jaar incl onbeperkt brengen en halen.
De stalling is 2 km van ons huis vandaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk

---------------

klapjes_arendsen

---------------

klapjes_arendsen

---------------

Tago Herman

3x € 100,-- = € 300,-- ???  :>
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Alex

Bij geeft tapatalk ook weer kuren.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden