Gezocht: Schroef voor deksel Dometic koelkast

Gestart door DrLivingstone, juni 26, 2023, 09:34:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

DrLivingstone

Ik ben op zoek naar een schroef voor de deksel van een Dometic koelkast.
Heeft iemand er toevallig 1 liggen?

Uiteraard zijn ze online te koop, maar €11,45 voor een schroef excl verzendkosten van €6,99 is wel heel erg fors.
https://www.partsnl.nl/bout-292236201-koelkast
En ja, ik heb het ook al geprobeerd met andere schroeven etc. maar dat zit niet goed / pas niet etc.

C5CCV

Gevalletje 'beter duur dan niet te koop'.
Als je het afhaalt in de winkel is het € 1,99 i.p.v. € 6,99

Dometic zelf al gevraagd?

DrLivingstone

Ophalen zou een optie zijn als ze hier in de buurt zitten: niet dus.
Ik heb Dometic gevraagd maar wacht nog op een reactie

DrLivingstone

Heb ik gebeld en, na veel geduld etc., de reactie: goede vraag weten we niet of dat nog terug komt.
Heb nu ook nog een andere optie openstaan, nu wachten op een reactie

CEO

Even googelen op het artikelnummer leert dat er meerdere bedrijven zijn die dat ding kunnen leveren. Wel allemaal min of meer voor dezelfde prijs. Maar zit er geen een bij jou/je werk/bij iemand van dit forum/een familielid waar je hoognodig eens langs moet in de buurt?
If you choose not to decide, you still have made a choice!

DrLivingstone

Nee, had al uitvoerig op internet gezocht maar helaas. En bezoek in de regio van de schroefjesaanbieders zit er ook niet in helaas.
Heb het nu via AartKok kunnen regelen. Kost het schroefje de helft en ik kan hem binnenkort ophalen bij AK in Roden, hier om de hoek  :)

nadine40

Citaat van: DrLivingstone op juni 27, 2023, 08:27:25 AM
Nee, had al uitvoerig op internet gezocht maar helaas. En bezoek in de regio van de schroefjesaanbieders zit er ook niet in helaas.
Heb het nu via AartKok kunnen regelen. Kost het schroefje de helft en ik kan hem binnenkort ophalen bij AK in Roden, hier om de hoek  :)

Gelukkig is het zo redelijk geregeld. Dacht niet dat het zoveel voeten in de aarde zou hebben 😳