Cabanon mercury de luxe

Gestart door lambik333, juni 19, 2025, 06:48:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

lambik333

Wij hebben ongeveer 1,5 jaar geleden een nieuwe cabanon mercury de luxe  inclusief bermkeuken aangeschaft, we zijn er nu voor de 3e keer mee op vakantie,stiksels naden voortent beginnen los te laten, vorig jaar vond ik al dat de bermkeuken een beetje inelkaar geknoeid was en nu gezien dat het aluminium flink begint te oxideren (wit poeder) ,ook een van de stelpoten is al kapot en het frame van de aanhanger zelf komt de verf van af en begint te roesten. Vouwwagen is nog niet echt nat geweest en staat in goede stalling (kassen onder afdekking). Wat moet ik doen? Ikzelf vind dit niet kunnen.

Alex

Als je hem nieuw hebt aangeschaft zit er maar 1 ding op.
Naar de winkel terug gaan waar hij gekocht is.

En als hij tweedehands is gekocht naar de dichtstbijzijnde cabanon dealer gaan en hopen op coulance.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

lambik333

Heb de vouwwagen nieuw gekocht...

Jer81

Citaat van: lambik333 op juni 19, 2025, 08:46:25 PMHeb de vouwwagen nieuw gekocht...
Gewoon contact opnemen met de dealer. Over het algemeen zijn ze erg behulpzaam. En je zit nog in de wettelijke garantietermijn van 2 jaar.

Kevin2

Nog beter, in Nederland heb je recht op een deugdelijk product. Dat is zelfs onafhankelijk van de garantietermijn van winkel en fabrikant. Van een vouwwagen mag je verwachten dat hij minstens 10 (?) jaar meegaat bij regelmatig gebruik en goed onderhoud. Voor die tijd heb je dus ook recht op een bepaalde mate van garantie.

Als na 1,5 jaar de lak al op meerdere plekken faalt en een stiknaad loslaat, dan is het product niet deugdelijk en is de verkoper (dus niet de fabrikant) verplicht om dit te herstellen.

Terug naar de winkel dus. Ik verwacht dat ze dit netjes voor je gaan oplossen.