Heeft iemand ons mengbekertje gevonden ?

Gestart door kimopo, juli 13, 2024, 03:05:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

kimopo

Tijdens het Hemelvaartklapweekend hebben wij mbv een elektrisch mini mengbekertje een milkshake gemaakt en vanaf daar is elke herinnering weg wáár het gebleven is 🤔

Om een onverklaarbare reden kunnen we onze mini mengbeker nergens meer vinden, ik dacht eerst dat die bij de afwas vergeten zou zijn maar, dan zouden wij de doos toch nog moeten hebben waar hij altijd in zit 🙄

Ergens komt een herinnering boven dat ik 'm uitgeleend heb aan iemand maar dat weet ik dus niet zeker.
Om alle twijfel uit te sluiten dacht ik maar gewoon de vraag te stellen aan jullie die óók dat weekend mee waren...
Kán 't zijn dat ons elektrische mini mengbekertje idd door iemand gebruikt is en dat we 'm gewoon vergeten zijn weer in te pakken 🙄

Wie kan mij helpen om mijn zoektocht te beëindigen, alle dozen en kratjes in huis, de klapkar en garage zijn al meerdere keren bekeken 🙈

Op de foto zie je 1literpak melk ernaast staan dus hij is écht niet groot.

Groetjes,

Mar en Erik
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

kimopo

Ik wíst 't eigenlijk al die tijd al... Hij moést gewoon hiér ergens zijn 🙄

Erik heeft op een weggeefhoek wat gasflesjes gescoord en ging die in de garage zetten, in de "gasflesjes tas"
Op gevoel merkte hij dat er een vreemde vorm in de (koelmand) tas was en... dáár wastie dan, tóch in de garage 🤪 maar niet zoals we steeds gekeken hadden in dozen of kratjes maar in de mand met gasflesjes waar laatst ruimte gekomen was omdat 'n flesje leeg was ☺️

En nét dié dag werd er 'n usb setje bezorgd dat ik bij Bol had gekocht omdat ik dacht ons mengertje nooit meer te vinden 🤣🤣
Dié zou teruggestuurd kunnen worden maar voor z'n geld gaat die nu eerst maar mee naar 't werk, lekker klein 😉
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

poldertoerist

Dus de les is, Geen dingen meer mengen waardoor je daarna alle herinnering verliest of eerder een nieuw bestellen :H :H

Of zoals we hier thuis zeggen Wat is nou een logische plek (waarbij mijn logica onnavolgbaar is)

Lekker mengen weer!  :J
Adventure Awaits