Stroom in de vouwwagen ->Stekkerblok uit de weg.

Gestart door poldertoerist, juni 24, 2024, 11:44:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

poldertoerist

Als je elektriciteit gebruikt bij het kamperen zit je soms met je stekkerblok dat ergens op de grond ligt en eigenlijk altijd net op een plek die niet direct super handig is natuurlijk.  Een vaste stroomaansluiting in de wagen zou dit niet oplossen en ik hou van simpele oplossingen.

Nou is het zo dat er bij vouwwagens in de basis altijd wel tentstokken te vinden zijn. En daarom heb ik het volgende gedaan. twee buisklemmen op het stekkerblok gezet waarmee ik het stekkerblok op de gewenst plek zo op een buis klik.

In de huidige uitvoering gewoon met wat ik "ff snel had liggen"

In dit geval op het keukenkastje geklikt en dat bevalt me eigenlijk prima. misschien dat ik nog een keer deze https://www.hornbach.nl/p/gereedschapklem/5063508/ er op zet zo dat ook wat dikkere buizen  zoals die van de slaapcabine een optie zijn.

eerlijk is eerlijk, ik moet zeggen dat ik op dit idee kwam omdat ik bij een dealer in een showmodel een wat meer permanente uitvoering zag. Maar tot op dat moment niet zo aan gedacht. Wil jij je stekkerblok(ken) ook van de grond? dan het je mss wat aan deze lekkere simpele tip.

Adventure Awaits

Tago Herman

Dat stekker blok is een prima idee. Ik ga dat ook zo doen.
Ieder jaar weer een probleem, dat heen en weer schuiven van dat blok.
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

LarsNL

Wij hadden het permanente model met zekering... in de tent nu niet meer nodig! Klemmen braken na 15 jaat ofzo wel af.

Theu

Ik heb er ooit 1 gekocht met klemmen erop. Werkt idd simpel en effectief.
Realiseer mij nu dat ik het op een ander stekkerblok eigenlijk nog even moet maken.

OhPeeCee

Lidl had tie raps die je los kan maken, deze gebruik ik om stekkerblok aan de verikale buis van het tentframe vast te zetten. Snoer via de maststok doorvoering aangesloten op stopkontakt van keukenblad

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro