Bedplank schiet naast bak

Gestart door Jsur, september 12, 2024, 09:37:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jsur

Ik heb een vouwwagen die al wat ouder is 😝 50j om precies te zijn. Bij het openklappen ligt een deel op de bak, en een ander deel op pootjes. Nu heb ik het probleem dat wanneer je op het bed gaat zitten, het bed van de bak durft schuiven.

Heeft hier iemand soms suggesties om dit te voorkomen? Ik merk dat dit plank ook niet recht is maar naar het midden toe iets smaller wordt, een cm of 2. Geen idee wat de reden hiervan is.

Ben beneden naar jullie ervaringen

Alex

Ik denk makkelijker is als we weten welk merk het om  gaat.
En wat foto's
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jsur

foto's is een moeilijke, hij staat droog ingeklapt

Het gaat om een Trigano Triolet, maar wel een oudje al. Om een of andere reden zijn de beide bedplanken naar het midden toe thv de wielkast een cm minder breed dan thv de uiteinden. Wanneer je net verkeerd gaat zitten, dan schuift hij vanaf daar van de bak.

Misschien heeft er iemand hier een diy oplossing voor met evt een uitschuifbare stok ofzo?

Ik had al gedacht om 2 ikea schraagjes eronder te zetten, 1 langs elke zijde ter extra ondersteuning.

Of het maken van een soort "haak", waarbij hij zowieso over de bak blijft haken.