Hoe doen jullie dat onderweg?

Gestart door akiwalker, januari 11, 2017, 01:05:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Wij denken niet in km
We rijden tot maximaal 15:00 a 16:00.
En dan zien we wel hoever we zijn gekomen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

erik1972

ik rij al jaren met de vouwwagen tot zo'n 1000 km. Montelimar tot Orange ongeveer. Daar heb ik van te voren een hotel geboekt. Meestal een B&B hotel keten. Afgesloten parking met bewaking. Lekker douchen, lekkere bedden, 'sochtends ontbijten en weer fris verder de laatste kilometers.
Altijd hotels net buiten het centrum, die hebben ook grotere parkeerterreinen. Niet pittoresk maar puur voor de makkelijkheid.  VW laten we dan ook gekoppeld aan de auto met een slot erop. Zie foto
Onderweg moet je bij tankstations gewoon de bordjes volgen met een caravan erop. Staan 9 vd 10 keer nederlanders met hun caravan. Daar zet ik hem dan naast. Nederlanders houden elkaars spullen toch een beetje in de gaten. Vakantie is ontspannen, als je elke kilometer al zenuwachtig wordt waar je moet parkeren en of het veilig is, is mijn vakantie al voorbij hoor..
Jamet Louisiana. Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vouwwagen!

Hemertje

Citaat van: eriktiel op juni 18, 2024, 08:49:49 PM
ik rij al jaren met de vouwwagen tot zo'n 1000 km. Montelimar tot Orange ongeveer. Daar heb ik van te voren een hotel geboekt. Meestal een B&B hotel keten. Afgesloten parking met bewaking. Lekker douchen, lekkere bedden, 'sochtends ontbijten en weer fris verder de laatste kilometers.
Altijd hotels net buiten het centrum, die hebben ook grotere parkeerterreinen. Niet pittoresk maar puur voor de makkelijkheid.  VW laten we dan ook gekoppeld aan de auto met een slot erop. Zie foto