Marokko

Gestart door metalpe, juni 12, 2025, 02:38:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

metalpe

Ik ben eens aan het nadenken over een bestemming voor volgend jaar.
We gaan al jaren naar Frankrijk en Spanje, en nu voor de tweede keer naar Portugal. SUPER prachtig!
Echter, we willen ook eens naar een land waar we nog nooit lange tijd waren. Mijn vrouw denkt dan aan Italië, Slovenië, Kroatië. Valt allemaal wat voor te zeggen natuurlijk, maar ik wil liever niet naar een land dat niet aan de oceaan grenst (geen zekerheid op golven om op te surfen).

Als ik de kustlijn van Portugal naar beneden trek, kom ik in Marokko. Ik heb al wat vlogs van camperaars gezien (oa de Vloggende bestemming) die er met de camper heen gaan. Lijkt me prachtig. Goede golven, en een hele andere cultuur. Echt iets om eens mee te maken.
Maar.... is het met de vouwwagen te doen? We hebben 6 weken dus qua afstand voorzie ik geen probleem. Maar zijn er campings (ik heb het niet over camperplaatsen, maar over campings met propere wc's, stroom, en alles wat we met onze vouwwagen nodig hebben). Iemand die dit al aangedurfd heeft? Zou je het aanraden? Is het veilig, zijn de wegen berijdbaar, zijn en hoe zijn de campings, is het betaalbaar etc...