Breedte Aero

Gestart door snelleedje, juni 08, 2025, 10:43:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

snelleedje

Goede avond,

Wij willen een nieuwe Aero aanschaffen en hebben, in verband met stalling, een vraag.
Volgens de site van Holtkamper is deze wagen 180cm breed. Is dat inclusief of exclusief de wielkasten? Als dat exclusief is, wat is dan de werkelijke breedte van de wagen?

Edwin.

OhPeeCee

Het technische blad van een Cocoon Aero, verschilt niet zoveel met de Aero, staat geüpload in de afdeling holtkamper en dan technische info of zoiets. 180 cm. is met de wielen (dus de totale breedte) en de spatborden.

Waarom al die emicons erin staan geen idee

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

snelleedje

Ah, top, dank je wel.
(Zonder emoticons een stuk beter te lezen!)

Groet,
   Edwin.

Alex

Citaat van: OhPeeCee op juni 08, 2025, 10:52:03 PMHet technische blad van een Cocoon Aero, verschilt niet zoveel met de Aero, staat geüpload in de afdeling holtkamper en dan technische info of zoiets. 180 cm. is met de wielen (dus de totale breedte) en de spatborden.

Waarom al die emicons erin staan geen idee

waar zie je die?
Dan kan ik even meekijken waar het mis gaat.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Theu

Citaat van: Alex op juni 08, 2025, 11:43:13 PMwaar zie je die?
Dat heeft waarschijnlijk te maken met een combinatie van tapatalk en het gebruik van cijfers.

Alex

Klopt maar dan kan ik die even aanpassen
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

OhPeeCee

Datablad meld 182 cm. Sorry voor de 2 cm.

OhPeeCee

Ik heb gekeken waar de de technische info staat, maar het is dit item. Krijg geen foto geupload, waar staat het invoeg ding. Foto invoegen vraagt een url, staat gewoon op mijn buroblad.

https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=20460.msg369397#new  daar staat de file. Even scrollen dan kom je het tegen.

OhPeeCee

Citaat van: Alex op juni 08, 2025, 11:43:13 PMwaar zie je die?
Sorry, ik dacht dat je het datablad bedoelde. Ja ik had staan 180 cm en dan ver sturen krijg ik een boel lachebekjes. Heb de zin wat verandert daarna bleven de lachebekjes weg.

Philip

Hier nog even het gedeelte van het COC formulier van een Aero model 2024. (wel MTT voor totaallengte )
Met hartelijke groet,

Philip

OhPeeCee

Wat is de aanhangsel toevoeg knop?

De aero is dus 3 cm breder dan de Cocoon Aero.

GJT

Ik heb hem even nagemeten. Kom op 182cm op breedste punt.

Philip

Citaat van: GJT op juni 10, 2025, 06:28:44 PMIk heb hem even nagemeten. Kom op 182cm op breedste punt.

Puur uit belangstelling:
Zou er misschien verschil zitten in de maat bij "nieuwere" Aero's ? Waarom op een officieel document een andere breedte maat dan praktijk.

Het COC (ConformiteitsCertificaat ) formulier is ondertekend door Holtkamper in 2024, maar hier beneden de Technische specs van de flyer Aero 2024.

Gooi maar in m'n pet
Met hartelijke groet,

Philip